اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان مریوان

استقبال از تولید داخلی اقتصاد را قدرت می‌دهد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مریوان به نامگذاری سال جدید با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: استفاده از تولیدات داخلی زمینه‌ساز تقویت اقتصاد کشور می‌شود.

استقبال از تولید داخلی اقتصاد را قدرت می‌دهد

عبدالله رشیدی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، به موفقیت‌های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: سال جهاد اقتصادی سالی پر از موفقیت و سربلندی برای ایران در عرصه‌های مختلف بود و تداوم این راه امری ضروری است.

به گفته وی، تکیه بر مردم مهم‌ترین رمز موفقیت و پیشرفت‌های روز افزون کشور در طول سال‌های بعد از انقلاب بوده است و نام‌گذاری امسال نیز می‌توانند زمینه توسعه و اقتدار بیش از پیش کشور را فراهم کند.

فرماندار شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با شناخت و درک صحیح از شرایط اقتصادی و اهمیت این موضوع در توسعه پایدار  مشکلات عمده اقتصاد را شناسایی و با هدف بهبود و رفع این مشکلات امسال را با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کرده اند.

به گفته رشیدی‌پور، استفاده از کالاهای داخلی موجب مصرف بیشتر تولیدات داخلی می‌شود و این مهم زمینه‌ساز کاهش هزینه‌ها و سودآوری بالا می‌شود.

وی تصریح کرد: با حمایت از تولیدات داخلی و مصرف بیشتر کالاهای داخلی در بلندمدت می‌توان بهره‌وری و کارایی نیروی کار و سرمایه را افزایش داد.

فرماندار مریوان حمایت از تولیدات داخلی را عامل مهمی در کمک به کارگران و سرمایه‌گذاران داخلی عنوان کرد و افزود: با تولید کالاهای داخلی با کیفیت و با قیمت ارزان‌تر در مقایسه با کالاهای خارجی مشابه می‌توان به توسعه اقتصادی و همه‌جانبه کشور کمک کرد.

رشیدی‌پور با بیان اینکه به دلیل تلاش جهاد گونه همه مسئولان و اقشار مختلف مردم در سال گذشته شاهد موفقیت‌های و پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی به ویژه در بحث اشتغال بوده‌ایم، تصریح کرد:‌ نامگذاری امسال نیز با عنوان حمایت از کار و سرمایه ایرانی زمینه اشتغالزایی هرچه بیشتر در کشور را فراهم می‌کند.

وی لازمه تحقق این شعار را تلاش تولیدکنندگان برای ارتقا هرچه بیشتر کیفیت تولیدات عنوان کرد و افزود: هرچه تولیدات داخلی از کیفیت بیشتری برخوردار باشند، مردم برای خرید و استفاده از آنها رغبت بیشتر پیدا می‌کند.

فرماندار مریوان در پایان اضافه کرد: در سال جهاد اقتصادی زیرساخت‌های لازم برای تحقق شعار امسال نیز فراهم شده و امیدواریم با تلاش جهاد گونه همه مردم و مسئولین شاهد تحقق صد در صدی فرامین مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال باشیم.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول