اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر:

وظیفه دولت پشتیبانی از تولیدات داخلی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به شعار سال گفت: وظیفه دولت پشتیبانی از تولیدات داخلی اعم از صنعتی و کشاورزی است.

وظیفه دولت پشتیبانی از تولیدات داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به شعار سال اشاره کرده و اظهار کرد: در این پیام مهم یک طرف دولت است، که وظیفه دولت پشتیبانی از تولیدات داخلی اعم از صنعتی و کشاورزی است.

وی افزود: طرف دیگر سرمایه‌داران و کارگران هستند که باید در راستای تقویت چرخه تولید و اتقان در کار تولید تلاش کنند.

خطیب جمعه ابهر با اشاره به وظیفه مردم در راستای حمایت از تولیدات داخلی گفت: طرف دیگر مردم هستند که باید تلاش کنند با مصرف تولیدات داخلی تولیدکنندگان داخلی را حمایت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف تولیدات داخلی افزود: حمایت از تولیدات داخلی توسط مردم باید فرهنگ‌سازی شود، چرا که حمایت از تولید داخلی حمایت از کار و اشتغال است.

حجت‌الاسلام رحیمی در ادامه به 12 فروردین روز جمهوری اسلامی اشاره کرده و خاطر نشان شد: نهال انقلاب اسلامی که با نثار خون بهترین فرزندان ایران رشد کرده بود، سرانجام در 22 بهمن سال 1357 به بار نشست و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه مهم‌ترین همه‌پرسی تاریخ ایران زمین برای تعیین نوع حکومت فراهم شد.

وی ادامه داد: در روز پر برکت 12 فروردین نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را دگرباره نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان با شعار اصلی انقلاب، استقلال، آزادی جمهوری اسلامی متجلی ساخت.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه این شعارها، حکومتی را پایه‌ریزی می‌کرد که عدالت اسلامی از هدف‌های والای آن بود ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز 12 فروردین را از بزرگترین عید‌های ملت ایران برشمردند و در پیامی فرمودند صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست و ملت ما باید این روز را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

وی افزود: 12 فروردین روزی است که کنگره‌های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بر بست و حکومت مستضعفین که حکومت خداست به جای آن نشست.

حجت‌الاسلام رحیمی در پایان به مردم توصیه کرد که روز 12 فروردین را گرامی داشته و زنده نگه دارند و نسل‌های بعدی را از فلسفه این روز بزرگ آگاه کرده و با بدعت‌ها مبارزه کنند.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول