اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان:

فرهنگ‌سازی یکی از عوامل حمایت از تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: باید فرهنگ‌سازی صحیحی میان مردم جامعه از طریق مسئولان و رسانه‌ها در زمینه استفاده از تولیدات داخلی صورت بگیرد.

فرهنگ‌سازی یکی از عوامل حمایت از تولید داخلی است

سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که رهبر معظم انقلاب به آن نگاه شگرفی داشته‌اند، موضوع تولید ملی است.

وی ادامه داد: در این نام‌گذاری مباحث مهمی از قبیل استقلال ایران، اشتغال، سرمایه ملی، نوآوری خلاقیت، بهسازی و نوسازی کارخانه‌ها مطرح است که مدنظر قرار می‌گیرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان افزود: نام‌گذاری سال 91 به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ارزش بسیاری برای کشور داشته و تأثیرگذار است.

وی با اشاره به مسئولان کشور اظهار داشت: مسئولان کشور باید برای رسیدن به اهداف بلند کشور از قبیل ارزش دادن به تولید داخلی همت برداشته و اقداماتی را انجام دهند.

سهل‌آبادی از رفع مشکلات موجود بر سر راه تولید داخلی سخن گفت و تصریح کرد: با رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه خط تولید داخلی می‌توان به سرمنزل مقصود یعنی رشد و شکوفایی اقتصاد کشور رسید، باید فرهنگ‌سازی صحیحی میان مردم جامعه از طریق مسئولان و رسانه‌ها در زمینه استفاده از تولیدات داخلی صورت بگیرد.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت اصفهان ادامه داد: عدم خرید و استفاده از تولیدات داخلی یک بی‌انصافی نسبت به تولیدکنندگان داخلی است که باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

وی با اشاره به اقدامات دیگر در زمینه حمایت از تولید داخلی بیان داشت: باید به مسائلی که نیاز به مدیریت بخش خصوصی دارد توجه خاصی شود، به منظور رسیدن به اقتصادی پویا باید در درون واحدهای تولیدی آسیب‌شناسی دقیقی انجام شود.

وی اظهار داشت: با وجود تولید داخلی مطلوب در کشور سرمایه‌گذاری‌ها افزایش پیدا کرده و در نتیجه بازار کار مناسبی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول