اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران:

فضای تبلیغی باید مروج کار برای تولید کیفی داخلی باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران گفت: فضای تبلیغی کشور باید مروج کار جهادگونه برای تولید کیفی داخلی و مصرف محصولات کشور باشد.

فضای تبلیغی باید مروج کار برای تولید کیفی داخلی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی مازندران، محمداسماعیل امامزاده با اشاره به نقش اساسی تولید ملی در افزایش سطح درآمد و رفاه اجتماعی، حمایت از کار و گسترش فرهنگ تلاش بی‌وقفه را مقدمه توسعه اقتصادی و به صحنه آمدن سرمایه ایرانی دانست.

وی گفت: با توجه به وجود سه برابر نقدینگی دولت در جامعه باید بستر حمایت از سرمایه ایرانی برای رونق به بازار کار و افزایش تولید ملی فراهم شود که رفع موانع موجود از وظایف اولیه و انقلابی دولت به‌ شمار می‌رود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران با تاکید بر لزوم فعالیت‌های فرهنگی به‌منظور تقویت زمینه‌های فکری و ذهنی جامعه برای عملیاتی کردن شعار سال را رسالت اصلی دستگاه‌های فرهنگی و از جمله کتابخانه‌های عمومی توصیف کرد و یادآور شد: فضای تبیینی و تبلیغی کشور باید مروج کار جهادگونه برای تولید کیفی داخلی و مصرف محصولات کشور باشد و از هرگونه تبلیغ کالاهای خارجی باید پرهیز شود.

وی تبدیل باور به شعار امسال به ایمان دینی در جامعه را وظیفه نهادهای فرهنگی ذکر کرد و بیان داشت: با مصرف محصولات داخلی و به جریان افتادن رقابت در تولیدات کیفی، می‌توان علاوه بر بازار داخلی به تسخیر بازارهای خارجی و از جمله کشورهای اسلامی اندیشید و برای همه این امور به صورت دقیق برنامه‌ریزی کرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران تقویت خودباوری و خوداتکایی و غیرت‌ورزی در تولید کیفی را از برنامه‌های این اداره کل در تهیه منابع و کتب مورد نیاز کتابخانه‌های عمومی این استان برشمرد و یادآور شد: تمام فوق برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی مازندران بر محور تحقق شعار امسال، خود را تعریف خواهند کرد و مسابقات کتابخوانی و نقد و بررسی کتاب‌ها نیز در این ارتباط به انجام خواهند رسید.

این مسئول فرهنگی در پایان افزود: ارزشیابی همکاران و ارزیابی کارکردها بر اساس میزان موفقیت در تحقق شعار سال جاری انجام می‌شود و به همکارانی که در این زمینه بیشترین تلاش و موفقیت را به دست آورند، جوایز ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول