اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سیرجان:

حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق اقتصادی می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سیرجان گفت: اگر تولیدات داخلی را رونق داده و مصرف کنیم، مشکل بیکاری رفع می‌شود و اقتصاد نیز رونق می‌گیرد.

حمایت از تولیدات داخلی موجب رونق اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان حجت‌الاسلام حسین حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کردند که باید مردم و مسئولان به آن توجه کنند و ملت ایران نیز نباید امتیاز به بیگانه دهند و تولیدات خارجی را مصرف کنند.

وی بیان داشت: اگر تولیدات داخلی را رونق داده و مصرف کنیم، مشکل بیکاری رفع می‌شود و اقتصاد نیز رونق می‌گیرد.

حیدری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی عنوان کرد: اگر امریکا هر روز رجز‌خوانی می‌کند و ما را می‌ترساند برای ترساندن ملت و اینکه جلوی پیشرفت ایران را بگیرند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در 22 بهمن و همچنین 12 اسفند ماه سال گذشته به دشمنان نشان دادند که هرگز نمی‌ترسد.

حیدری گفت: با وجود تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی، جوانان این مرز و بوم به پیشرفت‌هایی رسیدند که قادر هستند، هواپیمای جاسوسی و پیشرفته دشمن را در دست بگیرند.

امام جمعه موقت سیرجان ابراز داشت: تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نتوانست ملت را مقابل نظام و دولت قرار دهد و جلوی پیشرفت‌ها را بگیرد.

حیدری با اشاره به دستاوردهای سال گذشته گفت: ایران اسلامی در همه ابعاد علمی و نظامی به پیشرفت‌هایی رسید تا جایی که موفق به تولید اورانیوم 20 درصد برخلاف همه تحریم‌ها در کشور شدیم.

وی اظهار داشت: اگر امروز دشمن ایران اسلامی را برای انرژی هسته‌ای تحریم می‌کند، می‌داند که در آینده‌ای نزدیک، نفت امریکا تمام می‌شود و باید نفت خود را از خلیج فارس تأمین کند و نظام اسلامی ایران مانع ظلم و ستم آمریکا در منطقه است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول