اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

مجلس تأثیرگذار در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبیک، حضور حداکثری مردم در انتخابات 12 اسفند را برای داشتن مجلسی قوی، تأثیرگذار و انکارناپذیر دانست.

مجلس تأثیرگذار در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات می‌توانند نظام سلطه استکبار جهانی را سر جای خود بنشانند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند و ایجاد مجلس تأثیرگذار در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات یک پیام خارجی دارد، افزود: ایجاد ترس، ناکامی و عقب نشینی دشمنان پیام مهم حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

این مسئول تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در انتخابات ثابت می‌کنند که به نظام وفادار هستند و از نظام جدا نمی‌شوند.

امام جمعه آبیک ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سبب مصونیت، عزت، سربلندی و اقتدار نظام شده و خفت، ذلت و ننگ را برای دشمنان به همراه دارد.

موسوی خاطر نشان کرد: کاندیداها باید از یکدیگر تعریف کنند نه اینکه همدیگر را تخریب و نقاط ضعف یکدیگر را بروز دهند.

وی بر بیان کارآیی‌ها، قابلیت‌ها و استعدادهای کاندیداها به مردم تأکید کرد و افزود: کاندیداها از دادن شعار و وعده بپرهیزند چراکه وظیفه آنها در مجلس قانون‌گذاری طبق دستورات اسلام، و به نفع مردم است که باید اجرایی کنند.

امام جمعه آبیک ادامه داد: اگر مجلس قوی داشته باشیم، دشمنان حرفی برای گفتن نخواهند داشت و دهانشان بسته می‌ماند.

حجت الاسلام موسوی گفت: مردم باید هوشیار، آگاه و بصیر باشند و به کاندیدایی رأی دهند که دل‌سوخته نظام باشند و به اسلام و نظام اعتقاد راسخ داشته باشند.

وی با ذکر این فرمایش امام راحل که "جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد"، تصریح کرد: مسئولان باید در تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رأی پیشتاز باشند ولی به طور علنی از کاندیدایی طرفداری نکنند.

امام جمعه آبیک ادامه داد: مسئولان باید فراجناحی عمل کنند و برای رضای خدا و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

موسوی با بیان اینکه مجریان انتخابات از افرادی مؤمن، متدین و مورد اعتماد هستند افزود: گرچه ممکن است تخلفاتی صورت بگیرد ولی مجریان نباید دین خود را به دنیای مردم بفروشند.

وی ایجاد آرامش، خروج دغدغه و دلهره از دل مردم، احساس غرور ملی و امنیت را از پیامدهای حضور حداکثری مردم در انتخابات ذکر کرد و گفت: حضور پرشور مردم باعث می‌شود دشمنان در تصمیم‌گیری‌های خود علیه نظام ناامید شوند و یا در تصمیم گیری‌ها علیه نظام، تغییر ایجاد کرده و یا نرم‌تر عمل کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول