اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 80

رفیعی: حفظ بی‌طرفی از وظایف بازرس‌های انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خدابنده گفت: حفظ بی‌طرفی از وظایف بازرس‌های انتخاباتی است.

رفیعی: حفظ بی‌طرفی از وظایف بازرس‌های انتخاباتی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نورالدین رفیعی شامگاه یکشنبه در جلسه توجیهی کاندیداهای نمایندگی مجلس اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم یکی از مهم‌ترین انتخاباتی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات موجب نا امیدی دشمنان نظام می‌شود، ادامه داد: مسئولان وظیفه دارند که زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان خدابنده با اشاره به برخی از وظایف بازرسان انتخاباتی ادامه داد: حفظ بی‌طرفی در راستای اجرای فرآیندهای انتخاباتی از جمله موارد مهمی است که باید مورد توجه این گروه قرار گیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های مسئولان اجرایی شهرستان در زمینه برگزاری انتخابات هرچه با شکوه‌تر در شهرستان خدابنده اضافه کرد: صیانت از آرای مردم از جمله مواردی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی امر قرار گیرد.

رفیعی در ادامه با اشاره به ایجاد امنیت انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم و ایمن از جمله مسائل و موضوعاتی است که باید مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم رعایت قوانین انتخاباتی از سوی کاندیداها اضافه کرد: رعایت قانون از سوی کاندیداها کمک شایانی به برگزاری صحیح فرآیند انتخابات می‌کند.

همچنین در ادامه این جلسه رئیس هیئت نظارت و مسئول دفتر نهاد شورای نگهبان در شهرستان خدابنده به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: کاندیداها باید با آرامش در مراحل مختلف به اجرای فرآیند انتخابات بپردازند.

حجت‌الاسلام رجبی اذعان داشت: پرهیز از هر گونه بد اخلاقی انتخاباتی و پرهیز از تخریب سایر کاندیداها از عواملی است که باید مورد توجه کاندیدها قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: همه فرآیند‌های انتخاباتی تا پایان رای‌گیری توسط مسئولان اجرایی و بازرسان مربوط کنترل می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول