اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

عزم پولادین دلفانی‌ها برای حضور در انتخابات

خبرگزاری فارس: مردم و مسئولان شهرستان دلفان تاکید کردند که با حضور پر شور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و انتخابات امسال را پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌کنند.

عزم پولادین دلفانی‌ها برای حضور در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، با آغاز تبلیغات مجلس نهم در سراسر استان لرستان، فضای حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم شده است.

سرپرست دانشگاه علمی- کاربردی شهرستان دلفان با بیان اینکه حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ملت ایران است، می‌گوید: در انتخابات باید شرکت کنیم و مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنیم چرا که این موضوع را وظیفه شرعی هر مسلمان می‌دانم.

 

نعمت نوری ادامه می‌دهد: امروز زمان آن است تا به ملت‌های دنیا ثابت کنیم که همه‌ ما انقلابی هستیم و برای دفاع از ملت عزیزمان و برای نشان دادن به دشمنان داخلی و خارجی که همیشه در صحنه انقلاب هستیم، به پای صندوق‌های رأی می‌رویم.

 

وی می‌افزاید: دشمنان دین و نظام، مدت‌هاست که چشم به قدم‌های ما دوخته‌اند تا بلکه بتوانند در این انقلاب رخنه کرده و آن را خدشه‌دار کنند اما وظیفه همه ما این است که آنها را در این راه ناکام بگذاریم.

 

در ادامه سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان نیز با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری می‌گوید: حضور در انتخابات لازمه‌ مأیوس کردن دشمنان و توطئه‌های آنها علیه نظام مقدس جمهوری ایران است.

 

مهدی پازوکی با بیان اینکه دشمنان در زمان انتخابات سعی دارند با تفرقه انداختن در بین مردم و کاندیدای مردم، آنان را از انقلاب و مسئولان نظام دل زده کنند، ادامه داد: پس وظیفه داریم با وحدت کلمه و ترویج بصیرت و هوشیاری و حمایت از ولایت فقیه از فتنه‌هایی همچون سال 88 جلوگیری کنیم و به دشمنان اجازه دخالت ندهیم.

 

وی ابراز امیدواری کرد که در انتخابات 12 اسفند همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه مردم حضوری فعال داشته و نقشه‌های دشمنان را بی‌شک نقش بر آب می‌کنند.

 

پازوکی با بیان اینکه 184 شعبه صندوق اخذ رای در سلسله و دلفان مستقر خواهد شد که از این تعداد 75 شعبه ثابت و 104 سیار است، گفت: 140 هزار نفر واجد شرایط رای در سلسله و دلفان هستند.

یک کشاورز دلفانی نیز به خبرنگار فارس گفت: در این انتخابات شرکت می‌کنم، زیرا دشمن تلاش می‌کند تا حضور ما در انتخابات کم‌رنگ باشد.

امیرحسین مردادپور اظهار داشت: شرکت در انتخابات حمایت از رهبری و نظام را نشان می‌دهد.

یک دانشجویی دلفانی نیز در این باره گفت: ما که ادعا داریم انقلابی هستیم باید برای مشت زدن بر دهان دشمنان داخلی و خارجی در این عرصه مهم شرکت کنیم، تا ضمن ایجاد هراس در دل دشمنان، فرد امانت‌داری را برای گرفتن حقوق مردم به مجلس بفرستیم.

آزاده فتح الهی اظهار داشت: از کاندیدا انتظار داریم برای پیشرفت و محرومیت‌زدایی حوزه انتخابیه سلسله و دلفان قدم بردارند.

دانشجوی دیگری نیز گفت: دشمنان از حضور ما جوانان در صحنه‌ انتخابات هراس دارند و ما به خاطر اینکه ثابت کنیم تا جان در بدن داریم، از ملت دفاع می‌کنیم و ملت را به دست دشمنان نمی‌دهیم و همیشه گوش به فرمان تأکیدات مقام معظم رهبری هستیم.

مسلم عزیزالهی یادآورشد: انتظار ما از نامزدها و کسانی که به مجلس می‌روند این است که از حق و حقوق مردم در مجلس دفاع کنند و حرف مردم خصوصاً جوانان را بهتر بفهمند.

یکی از کاسبان و بازاریان دلفانی در این خصوص گفت: ما ملتی که به دست امام خمینی (ره)بنا شده را حمایت می‌کنیم و روز مرگ دوباره دشمن روزی است که ما همه در صحنه انقلاب حضور داشته باشیم.

یونس قبادی اظهار داشت: به پای صندوق رأی خواهیم آمد تا دشمن از این انتخابات و وحدت بترسد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول