اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس:

مردم در انتخابات به لیست اعتماد کنند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس گفت: نمایندگی مجلس یک کار جمعی است و اعتماد مردم به لیست می‌تواند بسیار تاثیرگذارتر از فرد منفرد باشد.

مردم در انتخابات به لیست اعتماد کنند

مجید فروردین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با توجه به تهدیدات دشمن و تاکیدات مقام معظم رهبری و حضور گسترده‌ای که مردم در راهپیمایی 22 بهمن داشتند امید است که انتخابات 12 اسفند ماه نیز با حضور حداکثری و پرشور مردم برگزار شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس گفت: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات 12 اسفند برگ زرینی دیگری را به افتخارات نظام اسلامی اضافه و ثبت می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت تهدیدهای قدرت‌های استکباری تصریح کرد: با توجه وضعیت تهدیدهای قدرت‌های استکباری حضور پررنگ مردم در انتخابات یک عامل پیشگیرانه و یکی از مولفه‌های امنیت کشور در مقابل سو استفاده‌های دشمنان است.

فروردین در مورد عملکرد جبهه متحد اصولگرایان فارس در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: یکی از سیاست‌های جبهه متحد اصولگرایان استفاده از فاکتورهای تبلیغاتی به منظور حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و ما در شیراز و استان فارس اصل انتخابات را بر پایه مشارکت حداکثری بنا گذاشته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به لیست جبهه متحد اصولگرایان در شیراز که شامل ضرغام صادقی، محمد علی شیخی، جعفر قادری و سید حسین ذوالانوار است اظهار داشت: لیستی که توسط جبهه متحد در شیراز به مردم معرفی شده شامل مجموعه‌ای از نمایندگان توانمند دوران قبل و دو نیروی توانمند جدید با شاخصه‌های اصولگرایی است.

فروردین با تأکید مجدد بر اینکه مجلس یک کار جمعی است، گفت: توصیه جبهه متحد اصولگرایان این است که مردم به لیست رأی بدهند نه فرد؛ چرا که لیست با تلفیق عناصر با تجربه و توجه به مبانی اشتراکی که در مبانی دارند، می‌توانند با وحدت به صورت یک تیم کار کنند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان فارس در پایان اظهار امیدواری کرد که مردم به لیست جبهه متحد اصولگرایان که مورد تایید آیت‌الله یزدی و آیت‌الله مهدوی کنی دبیران جامعه مدرسین و جامعه روحانیت مبارز است اعتماد کنند.

انتهای پیام/غ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول