اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

انتخابات از دیدگاه بین‌المللی عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: انتخابات از دیدگاه بین‌المللی عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است.

انتخابات از دیدگاه بین‌المللی عامل بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌ها در مشهد اظهار داشت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب معرفی الگوی مردم سالاری دینی به دنیا می‌شود.

غفاری افزود: تاکنون مرحله تدوین انتخابات به خوبی انجام شده، ستاد انتخابات استان و کمیته‌های مربوطه از تیرماه بطور جدی فعال شد و به خوبی وظایف خود را انجام داده‌اند و در حال حاضر نیز کمیته‌ای برای حضور گسترده در ستاد انتخابات استان تشکیل و فعال شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: استراتژی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمام سطوح در قبال انتخابات، حضور گسترده، قانون مداری، عدالت محوری و صیانت از آرای مردم است.

غفاری با اشاره به روزهای باقیمانده تا زمان برگزاری انتخابات از عملکرد رسانه‌ها در ماه‌های گذشته تقدیر کرد و خواستار برگزاری مناظرات احزاب و ائتلاف‌های مختلف در رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه جلوگیری از سیاه‌نمایی‌ها، شور آفرینی در رای اولی‌ها و تبیین ساختار اخذ رای از دیگر ماموریت‌های رسانه‌ها در روزهای باقیمانده تا زمان انتخابات است، اظهار داشت: مرحله تبلیغ هم تاکنون کار به خوبی و با کمترین مشکل و تخلفات پیش رفته اما انتظار است، در دو، سه روز باقیمانده از زمان تبلیغات، رسانه‌ها و فعالان سیاسی و نامزدها گسترده‌تر وارد عمل شوند.

غفاری با اشاره به شرایط خارجی و بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان گفت: به منظور مقابله با تهدیدات خارجی نیازمند حاکم شدن شور و شعوری که در جریان روز 22 بهمن ماه در جامعه نمود یافت در روز برگزاری انتخابات هستیم و رسانه‌ها باید در این زمینه بیش از گذشته ورود یابند.

در ادامه این جلسه مدیران رسانه های استان به ارائه نظرات خود در زمینه فرآیند تبلیغات و حضور مردم در انتخابات پرداختند.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول