اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 83

اصغری: نمایشگاه انتخابات در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی نمایشگاه انتخابات دانشگاه زنجان گفت: نمایشگاه انتخابات در بخش‌های مختلف در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

اصغری: نمایشگاه انتخابات در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود

حسین اصغری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: جامعه اسلامی دانشگاه زنجان در راستای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه زنجان اقدام به برگزاری نمایشگاه انتخابات کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ششم تا 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی در زمینه انتخابات است.

مدیر اجرایی نمایشگاه انتخابات دانشگاه زنجان با اشاره به برگزاری وایت برد آزاد در قالب این نمایشگاه خاطرنشان کرد: در این بخش نمایشگاه مطالب کتبی دانشجویان در خصوص انتخابات روی وایت برد ارائه می‌شود.

وی برگزاری تریبون آزاد را از دیگر بخش‌های این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: دانشجویان رشته‌های مختلف در این بخش به ارائه نظرات آزاد خود در خصوص انتخابات می‌پردازند.

اصغری از برگزاری نشست‌های مختلف با کاندیداها در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: با حضور کاندیداهای مختلف این نشست‌ها به صورت صمیمی با حضور دانشجویان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها هر روز ساعت 11:30 در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: کاندیداها در این نشست‌ها نظرات، دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را بیان می‌کنند.

مسئول اجرایی نمایشگاه انتخابات دانشگاه زنجان از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور کاندیداها و دانشجویان خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه با هدف مشارکت حداکثری به همراه آگاه سازی و بصیرت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه جبهه‌های مختلف حاضر در انتخابات حضور داشته و شعارها و عملکرد خود را بیان می‌کنند.

اصغری از برگزاری نشست سیاسی با حضور روح‌الامینی و محسن محمد باقر زاده خبر داد و گفت: این نشست سه‌شنبه با حضور دانشجویان در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری میز روزنامه در این نمایشگاه بیان داشت: در این میز روزنامه‌های مختلف سراسری و استانی از طیف‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی نمایشگاه انتخابات دانشگاه زنجان با بیان اینکه میز کتاب در این نمایشگاه نیز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، افزود: در این میز در راستای افزایش بصیرت سیاسی دانشجویان کتاب‌های مختلف سیاسی در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود.

وی از برگزاری انتخابات نمادین با عنوان "من رای می‌دهم... و من رای نمی‌دهم..." خبر داد و بیان داشت: این انتخابات برای استفاده از دیدگاه‌های دانشجویان برگزار می‌شود.

اصغری با اشاره به اینکه معرفی تشکل‌های مختلف دانشجویی نیز در این نمایشگاه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تشکل‌ها می‌توانند ظرفیت‌ها و برنامه‌های خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.

وی با بیان اینکه میز خبرگزاری نیز در راستای اطلاع‌رسانی مطلوب برنامه‌های دایر شده است، تصریح کرد: خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف می‌توانند در این نمایشگاه حضور یافته و گزارش‌های مختلف را آماده کنند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول