اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سومین مناظره انتخاباتی خبرگزاری فارس خراسان‌رضوی-1

افزایش موج انتخاباتی نشان ‌بلوغ سیاسی است

خبرگزاری فارس: نامزد انتخاباتی دوره نهم مجلس در مشهد گفت: افزایش موج انتخاباتی در میان مردم نشان از بالا رفتن بلوغ و شعور سیاسی آنان دارد.

افزایش موج انتخاباتی نشان ‌بلوغ سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد خلیل موحدی صبح امروز در سومین مناظره خبری خبرگزاری فارس خراسان رضوی با عنوان فرصت‌ها و نیازهای مجلس نهم که در محل سالن کنفرانس خبری این خبرگزاری در مشهد برگزار شد، با تاکید بر نبود وابستگی نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به کانون‌های قدرت و ثروت اظهار کرد: اینکه امروز شاهدیم در جامعه همانند دوره‌های قبل تبلیغات محیطی انجام نمی‌شود نشان‌دهنده نبود وابستگی کاندیداها به کانون‌های قدرت و ثروت است.

این کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: البته احساس می‌شود که در میان مردم نیز موج انتخاباتی وجود دارد و این نشان از بالارفتن بلوغ و شعور سیاسی مردم دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید مساجد در فعالیت‌های سیاسی ورود پیدا کنند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اغلب افرادی که در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند از معتقدان به جمهوری اسلامی و مومنان این نظام هستند پس در این راستا مساجد باید در حوزه سیاسی فعال‌تر عمل کنند چرا که دیدگاه حضرت امام بر این واقع بود که مساجد در کنار معنویت به سیاست هم بپردازند.

موحدی تصریح کرد: همچنین باید در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌ها فضایی را برای مناظره و پرسش و پاسخ میان کاندیدا‌ها فراهم کنند.

این اصولگرا با اشاره به اهداف خود از کاندیداتوری در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بنده خلائی در زمینه دنبال‌کردن کلام رهبری به صورت خالصانه در مجلس حس کردم و در این راستا وارد صحنه شدم تا به صورت خالصانه در مجلس به دنبال کلام رهبری باشم.

وی با بیان اینکه طرح سوال از رئیس‌جمهور بوی سیاسی می‌دهد، اظهار داشت: مجلس زمانی می‌تواند موفق باشد که آفت‌های جامعه را طبقه‌بندی کند و در این صورت می‌تواند برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: البته باید به حرکت‌های جریان فتنه دقت داشته باشیم چون یکی از استراتژی‌های این جریان طرح کفایت‌نداشتن ریاست جمهوری است چرا که یکی از اهداف اصلی این جریان ضربه‌زدن به اساس انقلاب است.

وی یادآور شد: همچنین ترکیب مجلس نهم نشان می‌دهد که چه تفکری بر آن حاکم است که قطعا ترکیب این مجلس نزدیک به نگاه رهبر معظم انقلاب می‌شود.

موحدی با اشاره به فاصله میان احمدی‌نژاد و جریان اصولگرایی گفت: این فاصله و جدایی هنوز به طور کامل ظاهر نشده است و هنوز امیدی به احتمال برگشت ایشان و از بین‌بردن فاصله‌ها است.

این اصولگرا در ارتباط با اشتغال در کشور خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکل اشتغال در کشور، اشتغال روستایی را رونق دهیم و چرا که امروز 27 درصد از اشتغال کشور، دامپروری است و می‌توان با توجه ویژه به این حوزه و سرمایه‌گذاری در آن، بخش عمده‌ای از مشکل اشتغال در کشور را رفع کنیم.

انتهای پیام/ س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول