اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه با لحظه با انتخابات مجلس نهم/

نیرومند: برای شرکت گسترده در انتخابات حجت شرعی داریم

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان گفت: با توجه به وصایا و فرمایشات امام‌خمینی(ره) و بیانات و تأکیدات مقام معظم رهبری، برای توجه به انتخابات و حضور حداکثری در این صحنه سیاسی حجت شرعی داریم.

نیرومند: برای شرکت گسترده در انتخابات حجت شرعی داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید صادق نیرومند صبح امروز در مراسم سخنرانی در حسینیه روستای خوانشرف نهبندان اظهار داشت: امروز فضای کشور انتخاباتی شده و مردم برای حضور در این صحنه و خلق حماسه‌ای دیگر لحظه شماری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در باب انتخابات و حضور حداکثری مردم در این صحنه و اهمیت آنها مطالب زیادی وجود دارد، تصریح کرد: انتخابات یکی از اساسی‌ترین اصول نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و زمینه‌ساز وحدت و تجلی‌گاه انسجام اسلامی ملت است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان یادآور شد: حضور پرشور و دشمن‌شکن در انتخابات نیز مورد تأکید بزرگان به ویژه امام(ره)، مقام معظم رهبری است و اگر می‌خواهیم که ایران اسلامی روند پرشتاب موفقیت‌های خویش را به خوبی ادامه دهد باید در این انتخابات همانند انتخابات گذشته مشارکت گسترده توأم با وحدت و وفاق داشته باشیم.

نیرومند ادامه داد: ملت برای اینکه بخواهد همانند گذشته خاری بر چشم دشمنان باشند باید دقیقا در نقطه عکس دشمن حرکت و عمل کنند امروز دشمن می‌خواهد حضور مردم را در این انتخابات حداقلی و کمترین میزان برساند ولی ملت فهیم ما با حضور پر شور و با بصیرت در این صحنه خلاف هدف دشمن عمل خواهند کرد و آب سردی بر پیکر دشمن خواهند ریخت.

وی افزود: مردم در این انتخابات ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری و پایبندی خویش را به نظام و ارزش‌های الهی نشان می‌دهند و بار دیگر سبب یأس و ناامیدی دشمنان می‌شوند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان اظهار داشت: با توجه به وصایا و بیانات امام‌خمینی(ره) و فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با انتخابات و حضور گسترده در این صحنه سیاسی، ما در این زمینه حجت شرعی داریم.

نیرومند گفت: مادامی که ملت ولایت‌مدار و در راه اسلام و ولایت حرکت کنند هرگز آسیبی نمی‌بینند و این نظام و مردم از گزند توطئه‌ها و حربه‌های دشمنان در امان هستند.

وی در ادامه به اصل مهم در جامعه اسلامی یعنی اتحاد و همدلی اشاره کرد و افزود: رمز موفقیت نظام و انقلاب اسلامی وحدت و یکپارچگی بوده و است که این اصل مهم باید در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مد نظر قرار گیرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان تصریح کرد: مردمی بودن، از مردم بودن، درد آشنای مردم بودن، ولایت‌مداری، ولایت‌پذیری، تعهد، تخصص، عدم اتصال به بیگانگان، قانون‌مدار و قانون‌شناس از جمله شاخص‌ها و مؤلفه‌های یک نماینده اصلح است که مردم در انتخاب اصلح باید به این موارد توجه کنند.

نیرومند گفت: بنده به دلیل اینکه به‌عنوان نامزد جبهه متحد اصولگرایان شهرستان معرفی شدم از جبهه متحد اصولگرایان کشور و خراسان‌جنوبی تشکر می‌کنم اما، مردم باید بدانند شخصی که مورد تأیید و معرفی این جبهه قرار می‌گیرد رسالت و وظیفه بسیار سنگینی را عهده‌دار است.

وی به معرفی و دلایل حضورش پرداخت و اظهار داشت: بنده برای موثر واقع شدن در تدوین و تصویب قوانین جامع وارد این عرصه شدم.

یکی از حاضران از کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان شهرستان نهبندان سئوال کرد که شما در دوره هفتم اقدامات و کارهای زیادی انجام دادید چرا آنها را بیان نکرده و اطلاع‌رسانی نکردید که سید صادق نیرومند در پاسخ به این سئوال اظهار داشت: رسالت و هدفم خدمت بوده و است و به دلیل اینکه احساس کردم با بیان این اقدامات منتی بر مردم منظور شود، از بیان و اطلاع‌رسانی آنها خودداری کردم.

لازم به ذکر است حضور پر شور و زیاد مردم روستای خوانشرف در این جلسه مثال‌زدنی بود.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول