اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 78

مقدم: تبلیغات دشمن در عزم انتخاباتی مردم بی‌اثر است

خبرگزاری فارس: رئیس مدرسه علمیه سید زنجان گفت: تبلیغات دشمنان در عزم و اراده مردم برای حضور پرشور در انتخابات تاثیری ندارد.

مقدم: تبلیغات دشمن در عزم انتخاباتی مردم بی‌اثر است

حجت‌الاسلام یاسر مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی شرعی و عقلی است.

وی با بیان اینکه همه افراد جامعه باید در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات موجب انتخاب سرنوشت جامعه به دست مردم می‌شود.

رئیس مدرسه علمیه سید زنجان با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی در برنامه‌ریزی‌های کشور تاثیر گذار است، گفت: برنامه‌ریزی‌های کلان کشور در صحن مجلس انجام می‌شود که ضروری است با انتخاب افرادی اصلح سرنوشت خود را به نحو مطلوبی رقم زد.

وی با بیان اینکه برای پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی تقدیم نظام شده است، تصریح کرد: باید برای پاسداری از خون شهدا در انتخابات شرکت کرده و به سرنوشت کشور حساس بود.

مقدم با اشاره به اینکه مردم صاحب انقلاب بوده و از دستاوردهای نظام به خوبی دفاع می‌کنند، یادآور شد: مردم با حضور در صحنه انقلاب را بیمه می‌کنند.

وی تصریح کرد: وقتی که مردم در صحنه حضور داشته باشند آسیبی به جامعه وارد نشده و در برابر توطئه‌های دشمنان مصون می‌ماند.

رئیس مدرسه علمیه سید زنجان ادامه داد: طلاب و روحانیون نقش اساسی و کلیدی در جامعه داشته و پیشرو در برنامه‌های نظام محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه همه طلاب و روحانیون در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کنند، افزود: طلاب و روحانیون متعهد و متدین مردم را برای حضور گسترده در انتخابات دعوت می‌کنند.

مقدم برگزاری برنامه‌های روشن‌گری از سوی طلاب و روحانیون در سخنرانی‌های مختلف را مفید خواند و گفت: ارائه شاخص‌های نماینده اصلح از سوی این افراد تشریح می‌شود.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در خط مقدم دفاع از انقلاب قرار دارند، یادآور شد: تا کنون در همه عرصه‌های دفاع از نظام، حضور این قشر تاثیر گذار بوده است.

رئیس مدرسه علمیه سید زنجان بر ضرورت حضور گسترده طلاب و روحانیون در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: طلاب و روحانیون به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه به صورت گسترده در این انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تبلیغات دشمنان در عزم و اراده مردم برای حضور پرشور در انتخابات تاثیری ندارد، تصریح کرد: مردم به توطئه‌های دشمنان آگاه بوده و این توطئه‌ها را با حضور گسترده خود پاسخ می‌دهند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول