اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه انتخابات مجلس نهم

عیدانی: مانور انتخاباتی در 2 شعبه اخذ رأی اردکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان اردکان از برگزاری مانور انتخاباتی در مسجد امیرالمومنین(ع) مزرعه سیف و هنرستان دخترانه شهید حسن‌پور اردکان خبر داد.

عیدانی: مانور انتخاباتی در 2 شعبه اخذ رأی اردکان برگزار شد

جاوید عیدانی در حاشیه برگزاری این مانور انتخاباتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان اظهار داشت: این مانور چهارمین مانور انتخابات مکانیزه در شهرستان اردکان است.

وی با اشاره به برگزاری مانور انتخابات مکانیزه در مسجد امیرالمؤمنین مزرعه سیف اردکان خاطرنشان کرد: مردم به دلیل عدم آشنایی با سیستم مکانیزه انتخابات سؤالات بسیاری مبنی بر نحوه اخذ رأی در شعب و هم‌چنین کار با دستگاه‌های مکانیزه، چگونگی شمارش آرا و محرمانه بودن آرای خود دارند.

عیدانی ادامه داد: با توجه به مزایای این سیستم، شرکت‌ کنندگان پس از شرکت در این مانورها از طراحی این سیستم هم‌چنین انتخاب اردکان به عنوان شهر پایلوت انتخابات تمام مکانیزه ابراز رضایت می‌کنند، هدف از برگزاری این مانورهای انتخاباتی در شهرستان اردکان، آگاه‌سازی و آموزش نحوه اخذ رأی در سیستم مکانیزه انتخابات به اقشار مختلف جامعه است.

عیدانی از مشارکت بیش از 220 نفر از نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین(ع) اردکان در این مانور خبر داد و گفت: شرکت‌ کنندگان با ارائه کارت ملی و شناسنامه در مانور انتخابات شرکت کردند و از طریق صندوق الکترونیکی اخذ رأی به کاندیدای فرضی رأی دادند.

وی هم‌چنین از برگزاری مانور انتخابات در هنرستان شهید حسن‌پور خبر داد و عنوان کرد: بیش از 120 نفر از دانش‌آموزان دختر واجد شرایط هنرستان شهید حسن‌پور ضمن فراگیری آموزش‌های لازم در زمینه روند اجرای انتخابات تمام مکانیزه در این مانور شرکت کردند و آرای نمادین خود را به کاندیداهای فرضی دادند.

مسئول کمیته تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان اردکان خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها تا پایان هفته در مساجد، مدارس و اماکن عمومی سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

عیدانی از جمله دلایل انتخاب اردکان به عنوان شهرستان پایلوت در امر برگزاری انتخابات تمام مکانیزه را، فراهم بودن زیرساخت‌ها و بالابودن آمار باسوادان این منطقه عنوان کرد.

به گزارش فارس مانور انتخابات مکانیزه تاکنون در چهار مرحله در محل فرمانداری اردکان، پنج دبیرستان، هم‌چنین مصلای امام خمینی و شهر احمدآباد اردکان برگزار شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول