اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم در بروجرد:

حضور در انتخابات دشمن را ناکام می‌گذارد

خبرگزاری فارس: کاندیدای مجلس نهم در بروجرد گفت: حضور در عرصه انتخابات دشمن را ناکام و منزوی می‌کند.

حضور در انتخابات دشمن را ناکام می‌گذارد

هوشنگ گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند تا از حضور حداکثری در پای صندق‌های اخذ رای جلوگیری کنند.

وی افزود: آنان باید بدانند 12 اسفند ملت ایران حماسه‌ای دیگری را رقم می‌زنند.

کاندیدای مجلس نهم در بروجرد در ادامه بیان داشت: به این صحنه آمده‌ام تا در صورت راهیابی به مجلس، در زمینه اهتمام جمعی و اصولی مبنی بر تصویب قوانین صحیح و کاربردی و ایجاد امنیت عمومی مطلوب و پایدار تلاش خود را به کار گیرم.

وی اشتغال‌زایی و رونق کشاورزی و صنایع و تولید، ایجاد فرصت همگانی جذب و استخدام با الویت افراد بومی، جوان‌گرایی در مدیریت جامعه، بهبود وضعیت سلامت و بهداشت، ارائه امکانت رفاهی و خدماتی در حوزه شهری و روستایی، تجهیز وسایل و گسترش مکان‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران را از دیگر برنامه‌های خود در حوزه انتخابیه بروجرد مطرح کرد.

گودرزی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر به صورت دولتی و غیر دولتی، طراحی محیط شهری و گسترش آن و ایجاد نظم اجتماعی، احیای فرهنگ ایرانی اسلامی و بومی و توجه به هنرمندان و ارائه امکانات لازم، نظارت بر دستگاه‌های اجرایی و ارزیابی آنان و بهبود وضعیت آموزشی و رفع مشکلات را از دیگر برنامه‌های خود در حوزه انتخابیه بروجرد مطرح کرد. 

گفتنی است هوشنگ گودرزی متولد سال 1349، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه تربیت مدرس بوده و فعالیت‌هایی چون حقوقدان، استاد دانشگاه، مولف چندین مقاله و جزوه و کتب در زمینه جرم شناسی و ناهنجاری‌های اجتماعی، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی راهیان بصیرت را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول