اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق(ع):

ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی انقلاب خود را بیمه می‌کنند.

ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات انقلاب را بیمه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: حضور مردم در انتخابات بار دیگر دشمنان را ناامید و مأیوس می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسلام امروز در سرتاسر جهان در حال گسترش است و به برکت آن دیکتاتورهای کوچک و بزرگ منطقه یکی پس از دیگری در حال سرنگون شدن هستند، خاطر نشان کرد: ما در این حوادث و اتفاقات به خوبی می‌بینیم که مردم به صحنه آمده‌اند و با الگوگیری از انقلاب اسلامی ملت ایران به هدف خود که همان استقلال، آزادی و اسلام است، رسیده و خواهند رسید.

جمیری به حوادث و وقایع صدر اسلام نیز اشاره کرد و گفت: به فرموده امام خمینی مردم ما به مراتب از مردم صدر اسلام بهترند چرا که مردم انقلابی ایران با تبعیت از امام خود و حمایت از انقلاب خود توانستند در برابر تمام ابرقدرت‌ها و جهان‌خواران بایستند و بر عزت و افتخار خود و اسلام بیفزایند.

وی ضمن یادآوری حضور گسترده مردم در 22 بهمن امسال، حضور مردم در صحنه‌های مختلف را موجب درماندگی و ناامیدی دشمنان ایران اسلامی دانست و اضافه کرد: مردم بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی انقلاب خود را بیمه می‌کنند.

وی افزود: مردم باید به کسی رأی بدهند که ضمن داشتن شاخص‌های اولیه که همان پاکی، تقوا و ولایت‌محوری است، توانایی تصویب قانون درست، سالم و مورد نیاز مردم را داشته باشد چرا که اگر قانون به موقع و درست تصویب شود می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرده و در بسیاری از مواقع از به وجود آمدن فضای امنیتی ممانعت کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به ظرفیت بالای استان بوشهر در بحث انرژی پرداخت و خاطر نشان کرد: استان ما با ظرفیت‌های بالایی که در ارتباط با مسئله مهم و حیاتی انرژی دارد توانسته است در جهت رشد و بالندگی کشور کمک قابل توجه و شایانی کند و این مهم برای توسعه زیرساخت‌های استان باید برای یک نماینده بسیار حائز اهمیت باشد.

این مقام مسئول اذعان کرد: در مناطق مرزی، اشتغال و اشتغال‌زایی از اهمیت بیشتری برخوردار است و یک نماینده باید با تصویب قانون خوب شرایط امنیتی و عمرانی مناسب برای توسعه و پیشرفت استان را فراهم آورد.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول