اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 79

صالحی: حضور در انتخابات دشمن را با چالش مواجه می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس مدرسه علوی هیدج گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات در دل دشمنان هراس انداخته و برنامه‌ریزی‌های آنان را با چالش مواجه می‌کند.

صالحی: حضور در انتخابات دشمن را با چالش مواجه می‌کند

حجت‌الاسلام احمد صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تک تک افراد جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده و شرکت در انتخابات را وظیفه خود می‌دانند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در انتخابات در دل دشمنان هراس ایجاد کرده و برنامه‌ریزی‌های آنان را با چالش مواجه می‌کند.

رئیس مدرسه علوی هیدج با بیان اینکه تبلیغات دشمنان نظام از چند ماه گذشته در راستای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات آغاز شده است، تصریح کرد: این برنامه‌ها تنها با حضور گسترده مردم خنثی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده در این انتخابات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: باید ضرورت حضور در انتخابات برای مردم تبیین شود.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه ضروری است طلاب و روحانیون مردم را برای حضور گسترده در پای صندوق‌های رای دعوت کنند، تصریح کرد: باید ویژگی‌های افراد اصلح از سوی این افراد به مردم بیان شود.

وی با اشاره به اینکه نماینده مردم باید متدین، شجاع، متخصص و پایبند به نظام باشد، یادآور شد: انتخاب افراد اصلح موجب مصونیت جامعه در برابر دشمنان می‌شود.

رئیس مدرسه علوی هیدج دو عامل را موجب پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ایمان مردم و ولایت فقیه موجب پیروزی نظام در عرصه‌های مختلف شد.

وی با بیان اینکه رهبری‌های داهیانه امام خمینی (ره) و پس از آن مقام معظم رهبری موجب عبور از تنگناها شده است، افزود: ایمان قلبی مردم به ادامه راه انقلاب موجب پیشرفت و توسعه کشور در بخش‌های مختلف شده است.

حجت‌الاسلام صالحی با بیان اینکه باید به دنبال ایجاد امید و نشاط در جامعه بود، تصریح کرد: اگر چه مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما این مشکلات قابل مقایسه مشکلات گذشته نیست.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول