اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 84

صفوی: حضور در انتخابات تضمین کننده منافع ملی است

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه زنجان حضور در انتخابات را یک مانور ملی اعلام کرد و گفت: حضور در انتخابات موفق‌تر از مانورهای نظامی منافع ملی را تضمین و تامین می‌کند.

صفوی: حضور در انتخابات تضمین کننده منافع ملی است

حجت‌الاسلام محمدحسین صفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری کدهای مشخصی را عیان می‌کند، اظهار داشت: دشمن به همین دلیل در صدد کاهش حضور مردم در صحنه انتخابات است.

وی مشارکت حداقلی و حداکثری مردم در انتخابات را دارای بار معنایی برای دشمنان داخلی و خارجی دانست و افزود: اگر مشارکت حداقلی باشد ملت و کشور در مرحله آسیب‌پذیری قرار گرفته و دشمنان را امیدوار به عملیاتی شدن برنامه‌های خویش کرده و لذا فشارهای سنگینی بر ایران وارد خواهند کرد.

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه زنجان مشارکت حداکثری در انتخابات را موجب تقویت جایگاه بین‌المللی ایران اعلام کرد و گفت: این مشارکت‌ها بیانگر حمایت مردم از نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را یک مانور ملی عنوان و اضافه کرد: این مانور در مقایسه با برگزاری مانور نظامی صدها برابر موفق‌تر عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام صفوی تاکید کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده مسیر حرکت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری بقای ما را تضمین می‌کند، ادامه داد: حضور مردم به صورت عظیم در این انتخابات توانایی مقابله با خطرات را افزایش می‌دهد.

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه زنجان ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نوید بخش روزهای امیدوار کننده برای ملت و دولت است.

وی حضور گسترده مردم در انتخابات را مصدق و مبشر برشمرد و اضافه کرد: حضور مردم در مانور ملی انتخابات نوید بخش حرکت‌های بعدی خواهد بود.

حجت‌الاسلام صفوی با ابراز امیدواری به برگزاری انتخابات باشکوه تصریح کرد: به فضل الهی این انتخابات هم موجبات عزت و سرافرازی ملت ایران را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول