اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استاندار کردستان:

حضور بانوان در انتخابات سبب سرخوردگی بیگانگان می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اهمیت حضور بانوان در انتخابات گفت: حضور بانوان در انتخابات موجب سرخوردگی و شکست بیگانگان می‌شود.

حضور بانوان در انتخابات سبب سرخوردگی بیگانگان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سهیلا نصرصادقی صبح امروز در همایش حضور بانوان در انتخابات که در شهرستان کامیاران برگزار شد، اظهارکرد: بانوان با حضور چشمگیر در انتخابات و انتخاب افراد اصلح بار دیگر ثابت می‌کنند که زنان نقش مؤثری در سرنوشت کشور دارند.

وی بیان داشت: بانوان با درک شرایط فعلی و با تشویق و بالابردن بینش سیاسی و بصیرت خانواده زمینه مشارکت حداکثری را فراهم می‌کنند.

وی افزود: انتخابات یک مانور برای اقتدار ملی و دینی ایران است و هر قدر حضور بیشتر باشد این مانور قدرتمندتر شده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان یادآور شد: نقش زنان علاوه بر تحکیم بنیان خانواده در عرصه‌های مختلف فرهنگی ـ اجتماعی و سیاسی و اقتصادی نیز پررنگ است و زن ایرانی به عنوان یک زن مسلمان و الگو باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در جامعه نقش‌آفرینی کند.

نصرصادقی اضافه کرد: زن باید با محوریت ایمان، عمل صالح در انتخابات شرکت کرده و با تلاش خود زمینه اعتمادسازی و اطمینان‌بخشی به جامعه برای حضور حداکثری را فراهم کند.

وی با توجه به اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت‌سازی قرار داریم، اعلام کرد: زنان باید با ارتقای بینش سیاسی خود زمینه مشارکت خانواده و جامعه را فراهم کرده و نقش مؤثری در این زمینه ایفا کنند.

وی اضافه کرد: بانوان نقش مهم و محوری در تشویق مردم به حضور پرشور و با بصیرت در انتخابات دارند و زنان همواره یکی از عناصر مهم در انقلاب اسلامی به شمار رفته‌اند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان در سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن از هر ترفندی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کند، گفت: آنچه که دشمن را مأیوس و نقشه‌هایشان را نقش برآب می‌کند همراهی و همگام بودن مردم با هم و درکنار هم و همچنین حضور حداکثری در صحنه است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول