اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی:

انتخابات محک تشخیص نیازهاست

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی گفت: انتخابات محک تشخیص دردها و نیازهای جامعه اسلامی است.

انتخابات محک تشخیص نیازهاست

حسین اصغری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخابات بستر مناسبی برای نشان دادن عزت جمهوری اسلامی به جهانیان است و از طرفی محک تشخیص دردها و نیازهای جامعه اسلامی است.

وی افزود: در دوران 8 سال دفاع مقدس مردم با حضور در جبهه‌های جنگ مستقیماً به تکلیف خویش عمل کرده و عده‌ای در پشت این سنگرها در راستای رفع نیازهای جبهه موثر بودند و اکنون دانش‌آموزان ما شرایط شرکت در انتخابات را ندارند ولی مانند رزمندگان پشت جبهه می‌توانند شور و شوق انتخابات را در بنیان خانواده تقویت کنند.

اصغری با اشاره به نقش دانش‌آموزان در بحث آشنایی با کاندیداها اذعان داشت: آشنایی با مسائل کاندیداها و انتقال آن‌ها به خانواده‌ها کمک موثری برای انتخاب اولیا و شرکت گسترده آنها در انتخابات خواهد داشت.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی آذربایجان غربی گفت: حضور دانش‌آموزان و جوانان در عرصه انتخابات پاسخ دندان شکنی به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن بوده و نشان دهنده عظمت نظام الهی در جامعه اسلامی است.

وی در پایان ضمن تاکید بر حضور نسل جوان برای پر شور کردن انتخابات خاطرنشان کرد: امیدواریم ملت شریف ما و به ویژه نسل جوان ما با احساس تکلیف شرعی و ملی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری در سرافرازی ایران اسلامی بکوشند.

این مسئول افزود: انتخاب درست و صحیح، رفع نیازها و کاستی‌ها و حل مشکلات است، پس این فرصت درست را نباید به آسانی از دست داد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول