اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 142

جمشیدی: انتخابات باشکوه‌ نظام را در عرصه بین‌المللی مستحکم‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هر چه انتخابات باشکوه‌تر باشد جایگاه نظام در نگاه بین‌المللی مقتدر و مستحکم‌تر خواهد شد.

جمشیدی: انتخابات باشکوه‌ نظام را در عرصه بین‌المللی مستحکم‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در شانزدهمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی هویت‌بخش است، زیرا از دو مؤلفه دین و مردم برخوردار است.

وی تصریح کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از ویژگی‌های بارز نظام جمهوری اسلامی و الگویی جدید از حکومت‌داری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: در نظام اسلامی ما دین و مردم در کنار هم در حکومت و حاکمیت نقش‌آفرینی و مدیریت می‌کنند و این ویژگی در هیچ نظامی وجود ندارد.

جمشیدی اضافه کرد: کشورهای بیگانه و به خصوص دشمنان نظام قضاوت و رفتارشان را با ما بر اساس میزان شرکت مردم در انتخابات تعیین می‌کنند و هر چه حضور فراوان‌تر و گسترده‌تر باشد، جایگاه نظام در نگاه بین‌المللی مقتدر و مستحکم‌تر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات برای نظام نمره‌آور است و بر اساس این نمره با ما رفتار می‌شود، پس باید دغدغه‌ها را کاهش دهیم و با تجربه‌ای که نسبت به طرح‌ها و نقشه‌های دشمنان از انتخابات 88 کسب کرده‌ایم به هیچ عنوان نباید مجددا با آن کش و قوس‌ها و چالش‌ها روبه‌رو شویم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با اشاره به رفتار تبلیغاتی کاندیداها گفت: اسلام دین اعتدال است و به دلیل وجود فضای شور و شوق انتخاباتی و حضور گسترده مردم در این امر خطیر، خیلی از سخت‌گیری‌ها را انجام نمی‌دهیم، اما اگر در جایی مشاهده کنیم که کاندیداها یا هوادارانشان خدای نکرده دستاوردهای نظام را زیر سوال برده و از خط قرمزها عبور می‌کنند حتمأ با آنها برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: هیئت‌های اجرایی و در رأس آنها فرمانداران باید تذکرات و هشدارهای لازم را در این خصوص تا پایان زمان تبلیغات با مسئولان ستادهای کاندیداها به صورت مستمر داشته باشند.

جمشیدی در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال استراتژی حضور حداقلی و ترکیب نمایندگان از میان کاندیداهایی که تفکراتشان به آنها نزدیک‌تر است، می‌باشد به همین دلیل مردم باید هوشیار بوده و کسی را انتخاب کنند که کارنامه مورد قبولی در نظام اسلامی دارد.

این جلسه با حضور رئیس و اعضای هیئت نظارت شورای نگهبان در استان گلستان و اعضای ستاد انتخابات استان برگزار شد.

انتهای پیام/ن۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول