اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنجان یک گام تا حماسه‌ای دیگر- 75

حسینی: مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم کشور ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم و ضروری است.

حسینی:  مشارکت حداکثری در انتخابات ضروری است

سعید حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: امیدواریم با توجه به شور و نشاط انتخاباتی که در استان زنجان حاکم است حضور مردم در پای صندوق‌های رای نیز همچون گذشته پررنگ باشد و شاهد برگزاری انتخاباتی پر شور در استان باشیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف در 33 سال گذشته چشمگیر است، خاطر نشان کرد: مردم با حضور در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: مردم با حضور به موقع نشان داده‌اند که در صحنه بوده و در آزمون‌های پیش‌روی نظام خوش درخشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره در صحنه حضور دارند، خاطرنشان کرد: مردم بصیر، فهیم و انقلابی زنجان همچون دوره‌های گذشته در این انتخابات نیز افتخار آفرینی می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان در انتخابات گذشته به صورت گسترده شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در انتخابات آتی این حضور بیشتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: مردم در صحنه همیشه پیشرو بوده و به صورت گسترده به عظمت و اقتدار خود در صحنه‌های بین‌المللی می‌افزایند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: مردم با حضور گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان زده و اقدامات ددمنشانه استکبار را پاسخی مناسب می‌دهند.

وی گفت: ترویج و تعمیق آرمان‌های انقلاب، حفظ و اعتلای هویت اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و افزایش امید و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلابی و گسترش مشارکت عمومی موجب حضور گسترده مردم در انتخابات می‌شود.

حسینی تاکید کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌هایی که در مراسم‌ مختلف به وجود می‌آید، ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات تبیین شود.

وی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با تبیین نقش اساسی مردم در کشور در روز 12 اسفند ماه مردم در پای صندوق‌های رای حاضر شده و دشمنان اسلام را مایوس می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم کشور ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی لازم و ضروری بوده و مردم با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان اسلام می‌زنند.

وی تصریح کرد: مردم باید به پای صندوق‌های رای بیایند و نمایندگان خود را انتخاب کنند، چرا که نمایندگان در مجلس وظیفه بسیار بزرگی عهده‌دار هستند.

حسینی تصریح کرد: باید برای تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تلاش شود.

وی بر لزوم ایجاد بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: نقش مردم و مسئولان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیار بارز است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول