اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اشاره به باخت‌های تیمش؛

آذری: ۲ بار از سرمربیگری فوتسال راه ساری استعفا دادم

خبرگزاری فارس: سرمربی فوتسال راه ساری گفت: از همان ابتدا فصل پس از دو باخت، استعفای خودم را تقدیم سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه کردم اما ایشان استعفای مرا نپذیرفتند.

آذری: ۲ بار از سرمربیگری فوتسال راه ساری استعفا دادم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، تیم راه ساری در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یکی از نتایج بسیار ضعیف را در طول بیش از یک دهه حضور خود در لیگ برتر کسب کرده تا جایی که این تیم از هفت بازی گذشته خود شش شکست و تنها یک پیروزی را بدست آورد و با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول چهارده تیم قرار دارد و یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور است. 
مصطفی آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری درباره نتایج ضعیف دور از انتظار تیمش در فصل جدید این مسابقات گفت: مطمئنا سهمیه تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود و هرگز راه ساری به لیگ دسته یک سقوط نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: امسال در تیم راه ساری مشکلات زیادی داریم که می‌توان مهم‌ترین مشکلات را منابع مالی اشاره کرد که در حال حاضر پول در هر باشگاهی حرف اول را می‌زند.
سرمربی فوتسال راه ساری تصریح کرد: در کنار مشکلات مالی در تیم از بازیکنان باتجربه و بزرگ نیز محروم هستیم و بازیکنان باسابقه تیم بنابه دلایلی از تیم خارج شدند.
آذری در ادامه تصریح کرد: همان طور که همه می‌دانند تیم راه ساری امسال مشکلات زیادی دارد که برای بقا در لیگ و حفظ سهمیه به حمایت مسئولان ورزش استان به ویژه تماشاگران و هواداران صبور ساروی نیاز داریم.
سرمربی راه ساری گفت: در هفت بازی گذشته تمام دیدارها برای تیم ما سخت و دشوار بود و به نوعی با تیم‌های بالای جدول بازی کردیم و مطمئنا پس از تعطیلات نتایج بهتر از گذشته کسب خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: برای موفقیت باشگاه انتقادهای سازنده‌ای را که از سوی کارشناسان برای تیم مطرح شود، قبول دارم زیرا انتقاد و پیشنهادهای سازنده می‌تواند هم برای من و هم برای سربلندی و موفقیت راه ساری در ادامه مفید و موثر باشد.
آذری با گلایه و انتقاد از برخی مربیان و کارشناسان فوتسال در استان اظهار داشت: همانطور که اشاره کردم پیشنهادها و انتقادات سازنده را تا جایی که به ضرر و زیان باشگاه نباشد، با جان و دل ‌می‌‌پذیرم.
سرمربی راه ساری افزود: برخی از کارشناسان و مربیان فوتسال در نظرات خود از بی‌برنامگی تیم و همچنین عدم تاکتیک و ارائه برنامه عنوان می‌کردند که باید در جواب آنها بگویم که تیم هم برنامه دارد و هم در هر مسابقه‌ای با تاکتیک خاص خود به میدان می‌رود.
وی گفت: در بسیاری از بازی‌های لیگ برتر فوتسال کشور بازیکنانم با تاکتیک تیمی به گل رسیدند، مثلا گل زیبایی که طاها مرتضوی در برابر شهید منصوری قرچک به ثمر رساند از روی برنامه تاکتیکی مربیان بود.
سرمربی راه ساری در ادامه خاطرنشان کرد: همان طور که اعلام کردم انتقادات تمام کارشناسان و مربیان را با احترام می‌پذیرم اما خود آنها هم بهتر از من می‌دانند که بازیکنان من در لیگ امسال نسبت به سال‌های گذشته خیلی جوان‌تر و به نوعی بی‌تجربه هستند.
آذری گفت: قبول دارم که تیم راه ساری در سال‌های گذشته نتایج بهتری کسب می‌کرد.
وی تصریح کرد: در فصل های گذشته بازیکنانی چون مرتضی عظیمایی، سید جواد منتظر، سجاد یعثوبی، علی اسماعیلی، علیرضا علیرضایی، جمال کامران، جابر و رضا کیان‌نژاد و .......حضور داشتند و هر کدام از این بازیکنان با توجه به سابقه ملی و تجربه خوبی که داشتند به راحتی می‌توانستند نتایج بازی را تغییر دهند.
وی اظهار داشت: در سال جدید تیم، با توجه به مشکلات به وجود آمده بین مدیریت و محمود لطفی، باشگاه راه ساری از وجود تنها بازیکن باتجربه خود بی‌بهره است و بنا به دلایلی نمی‌تواند از این بازیکن استفاده کند، در واقع خود بازیکن هم مایل نیست که برای تیم شهرش بازی کند.
سرمربی راه ساری تصریح کرد: به تماشاگران و دوستداران راه ساری قول می‌دهم که نتایج ضعیف و دور از انتظار راه ساری در بازی‌های آینده با چند برد پیاپی جبران می‌شود تا با کسب امتیازات لازم تیم از این رده بالاتر رود.
وی گفت: از این وضعیت و نتایج بسیار ضعیف تیم نگران هستم بنابراین تمام اندوخته‌های خود در طول مدت 10 سال که در خدمت راه ساری بودم را برای موفقیت باشگاه به کار می گیرم. 
آذری گفت: در هر هفت بازی، بازیکنانم بازی قابل قبولی را در برابر حریفان به نمایش گذاشتند اما آنان با توجه به بی‌تجربگی و عدم سابقه حضور در لیگ به خوبی نمی‌توانند از موقعیت‌های گل بدست‌آمده به خوبی استفاده کنند.  
وی افزود: امروز باشگاه‌هایی در رقابت‌های لیگ موفق‌تر عمل می‌کنند که از هر نظر به ویژه مسائل مالی مشکلی نداشته باشند و بازیکنان با دریافت مطالبات به موقع، با روحیه و انگیزه بیشتری روانه مسابقات شوند.
وی گفت: درحال حاضر هفت هفته از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را سپری کردیم اما تاکنون هیچ پولی به بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده است.
سرمربی راه ساری تصریح کرد: از همان ابتدای فصل و پس از دو باخت من استعفای خود را تقدیم سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه کردم اما ایشان استعفای مرا نپذیرفتند.
وی افزود: با توجه به تصمیم سازمان لیگ هم‌اکنون مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تعطیل است بنابراین بازیکنان می‌توانند با تمرینات فشرده و منظم‌تر به هماهنگی لازم برسند تا با کسب نتایج بهتر حضورشان را در لیگ مسجل کنند.
آذری در پایان گفت: برای موفقیت بیشتر باشگاه نیاز به حمایت مالی و معنوی بیشتر مدیران کل ورزش و راه و ترابری استان داریم تا بتوانیم به لطف تشویق هواداران و تماشاگران بار دیگر همان نماینده شایسته برای شهروندان مازندرانی به ویژه ساروی‌ها در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور باشیم. 
انتهای پیام/و۱۰ 
   
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول