اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل راه ساری:

فوتسال راه ساری از بحران خارج می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری گفت: مطمئناً تیم ما هم یک روزی از بحران خارج می‌شود.

فوتسال راه ساری از بحران خارج می‌شود
سعید نجاریان در آستانه بازی تیمش در برابر شهید منصوری قرچک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در این هفته نیز بازی بسیار سختی در مقابل تیم قهرمان فصل گذشته و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی کشور در فصل جاری داریم.
نجاریان بیان داشت: بازیکنان برای انجام هر مسابقه‌ای تمرینات بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارند و با آمادگی بدنی خوب برای بازی حاضر می‌شوند.
وی افزود: باور کنید کادر فنی تلاش خود را برای کسب نتایج مطلوب انجام می‌دهد که با بدشانسی به آن دست نمی‌یابیم.
مدیرعامل باشگاه راه ساری در ادامه گفت: در طول بیش از یک دهه حضور در لیگ برتر فوتسال کشور مثل امسال حاضر نشدیم و واقعا با کسب نتایج بسیار ضعیف شرمنده هواداران خود شدیم.
نجاریان تصریح کرد: در سال‌های گذشته سابقه نداشت که تیم راه ساری در حضور تماشاگران پرشور نتیجه بازی را به راحتی در برابر حریفان واگذار کند.
این مسئول خاطرنشان کرد: در مسابقات امسال حتی تیم‌های ضعیف در حضور تماشاگران ما در سالن سید رسول حسینی پیروز از میدان خارج می‌شوند.
مدیرعامل راه ساری گفت: به دوستداران و هواداران راه ساری قول می‌دهم که در بازی آینده ناکامی‌ها و شکست‌ها تیم جبران شود و به مرور زمان با چند پیروزی جای خود را در نیمه جدول خواهند دید.
وی مشکل اصلی حال حاضر تیم را مالی عنوان کرد و ابراز داشت: مطمئنا اگر بخشی از مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم پرداخت شوند با انگیزه و روحیه بیشتر در مسابقات حضور می‌یابند.
نجاریان شایعه تغییرات در کادر فنی تیمش را تکذیب کرد و گفت: کادر فنی تیم تلاش خود را برای کسب موفقیت باشگاه به کار می‌ببندد و دوست دارند هرچه سریع‌تر از بحران خارج شوند.
نجاریان در پایان درباره بازی نکردن محمود لطفی گفت: لطفی موفقیت خود را مدیون راه ساری است و یکی از بازیکنان بزرگ فوتسال ایران و راه ساری است که به گفته خودش در حال حاضر مصدوم است و قادر به بازی کردن نیست.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته هفتم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز پنجشنبه چهاردهم مهر از ساعت 16 در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر مهمان شهید منصوری قرچک ورامین است.
راه ساری هم اکنون از شش بازی گذشته خود تنها با یک پیروزی و پنج شکست با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول 14 تیمی جای دارد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول