اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس بررسی کرد؛

ضعیف‌ترین نتایج تنها نماینده فوتسال شمال ایران

خبرگزاری فارس: از هفت بازی شش شکست و تنها یک پیروزی نصیب تنها نماینده فوتسال شمال ایران در لیگ برتر شد.

ضعیف‌ترین نتایج تنها نماینده فوتسال شمال ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نیم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خاتمه پذیرفت و راه ساری از هفت بازی گذشته خود به ضعیف‌ترین نتایج 10 ساله خود دست یافت تا جایی که این تیم از هفت بازی خود شش شکست و تنها به یک پیروزی در برابر حریفان دست یافت و جالب اینکه از شش شکست راه ساری سه شکست تیم در سالن سید رسول حسینی ساری بود.
تیم راه ساری که تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود یکی از تیم‌های حاضر در لیگ است که 10 سال حضور مستمر در لیگ برتر فوتسال کشور دارد که در فصل جدید بنا به‌دلایل مختلف نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند و بازیکنان و کادر فنی نتوانستند انتظارات مدیریت به ویژه هزاران تماشاگران خونگرم و باتعصب مازندرانی به ویژه ساروی‌ها را برآورده کنند.
تیم راه ساری در طول 10 سال حضور در لیگ برتر هرگز از میانه جدول پایین‌تر نرفته بود و در ابتدای فصل با کسب پیروزی‌های متوالی از همان ابتدای به عنوان مدعی لیگ لقب می‌گرفت و یکی از مدعیان قهرمانی بود که امسال به هیچ عنوان از آن تیمی مدعی قهرمانی اثری نیست و بازیکنان این تیم نتوانستند بازی خوبی در برابر حریفان به نمایش بگذارند.
سالن ورزشی سید رسول حسینی که  از سوی کارشناسان ورزش به قلعه عقاب‌ها لقب گرفته بود و هیچ تیمی از جمله فولاد ماهان اصفهان، شهید منصوری قرچک، صنایع گیتی پسند و... که مدعی قهرمانی بودند احساس امنیت نداشتند و نمی‌توانستند بازی خوبی در مقابل هزاران تماشاگران که در طول بازی تیمشان را تشویق می‌کردند، ارائه کنند و بارها اتفاق افتاده که نتیجه بازی را به راه ساری واگذار می‌کردند. اما در حال حاضر نتایج راه ساری طوری شده که تیم‌هایی همچون لبنیات اردن فارس، صبای قم و ... در سالن سید رسول حسینی در حضور هزاران تماشاگران عاشق راه ساری به راحتی به پیروزی می‌رسیدند.
 
* پرسش‌های مختلف
آیا بازیکنان این تیم کم‌کاری می‌کنند؟
آیا راه ساری کادر فنی قوی در اختیار ندارد؟
آیا مسائل مالی می‌تواند دلیل نتایج ضعیف تیم باشد؟
آیا بازیکنان و کادر فنی به‌دلیل نگرفتن مطالبات خود انگیزه و روحیه لازم در برابر حریفان ندارند؟
آیا دو ارگان اداره کل ورزش و جوانان و راه و ترابری استان دلیل ناکامی تیم هستند؟
آیا مدیریت باشگاه مقصر است و ده‌ها سئوالات دیگر که می‌توان درباره کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار این تیم  مطرح کرد.
سئوالی که برای مسئولان ورزش و مدیریت باشگاه راه ساری مطرح است که تماشاگران و هواداران عاشق به ورزش مازندران به ویژه فوتبال و فوتسال مرکز استان به چه علت  باید چوب بی‌نظمی و عدم برنامه‌ریزی را بخورند که با حضور در سالن‌ها و با شکست‌های پیاپی تیم محبوبشان مواجه  می‌شوند.
درست است که یکی از نقاط قوت و انگیزه بسیار بالای بازیکنان و کادر فنی در کسب نتایج عالی و مطلوب دریافت مطالبات و پرداخت پول به بازیکنان است، اما مدیریت باشگاه در حال حاضر خصوصیات و منابع مالی و به نوعی اسپانسر و منابع مالی خوبی ندارد و از مشکل مالی رنج می‌برد.
باید عنوان کرد که در مدت بیش از یک دهه حضور راه ساری در لیگ برتر مشکلات مالی همیشه وجود داشته و بازیکنان و کادر فنی از مشکلات مالی گذشته رنج هم می‌بردند، ولی نتایج در سال‌های گذشته با توجه به مشکلات مالی بین بازیکنان و کادر فنی به هیچ عنوان در حال کنونی قابل مقایسه نبود و نتایج خیلی بهتر از این بوده است.
البته برخی کارشناسان و تماشاگران راه ساری یکی از علل مهم نتایج ضعیف و ناکامی‌های اخیر این تیم را عدم همراهی محمود لطفی کاپیتان و بازیکن ملی پوش خودشان می‌دانند که بنا به ‌دلایلی حاضر نیست که برای تیمش بازی کند که در مدت هفت هفته فقط یک بار برای راه ساری در مقابل دبیری تبریز بازی کرد.
در حال حاضر نیم فصل مسابقات فوتسال لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به پایان رسید، حالا دوستداران و عاشقان راه ساری منتظر هستند که آیا از سوی مدیریت باشگاه در نیم فصل دوم تغییرات محسوسی در بین بازیکنان و کادر فنی این باشگاه مشاهده می‌شود.
به نظر بیشتر کارشناسان با تغییرات در کادر فنی می‌تواند شوک بزرگی در بین بازیکنان بوجود آید تا تیم مردمی راه ساری بتواند به نتایج دلخواه خود دست یابد تا دل هزاران هوادار عاشق این باشگاه خوشحال شود.
مسئولان باشگاه راه ساری شانس آوردند که هم اکنون نیم فصل لیگ برتر فوتسال کشور خاتمه پذیرفت و با توجه به تعطیلات سه هفته‌ای این تیم شاید با آمادگی بدنی به هماهنگی بهتر در نیم فصل دوم دست یابد که بر اساس برنامه سازمان لیگ نیم فصل دوم این مسابقات که هفته هشتم خواهد بود از هفتم آبان آغاز می‌شود.
به گزارش فارس، راه ساری در حال حاضر از هفت بازی خود با شش شکست و تنها یک پیروزی و با سه امتیاز در رده سیزدهم جدول 14 تیمی قرار دارد و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.

* نتایج کامل تیم راه ساری در نیم فصل لیگ برتر فوتسال
هفته اول: راه ساری 3 فولاد ماهان اصفهان 4
هفته دوم: راه ساری 5 دبیری تبریز 2
هفته سوم: شرکت ملی حفاری اهواز 5 راه ساری یک
هفته چهارم: راه ساری 4 لبنیات ارژن فارس   6
هفته پنجم: صنایع گیتی پسند اصفهان 6  راه ساری یک
هفته ششم: راه ساری 3 صبای قم 4
هفته هفتم: شهید منصوری قرچک 4 راه ساری یک
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول