اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اعزام به برزیل؛

فوتسالیست قمی به ترکیب تیم ملی بازگشت

خبرگزاری فارس: فوتسالیست قمی با رفع مصدومیت خود بار دیگر به ترکیب تیم ملی فوتسال کشورمان اعزامی به رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل بازگشت.

فوتسالیست قمی به ترکیب تیم ملی بازگشت
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این بازیکن ارزشمند فوتسال قم علی‌اصغر حسن‌زاده است که فوتسال خود را از تیم ارم کیش قم آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از اعضای ثابت و کارساز تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های مهم به شمار می‌رود.
حسن‌زاده از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با مشکل آسیب دیدگی مواجه شده است و حتی دو سه بازی اخیر تیمش در رقابت‌های لیگ برتر برابر حریفان را از دست داده است اما با رفع مصدومیت بار دیگر به تیم ملی باز می‌گردد.
این در حالی است که نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال در حال حاضر زیر نظر کادر فنی این تیم تمرینات آماده‌سازی خود را برگزار می‌کنند تا به آمادگی مورد نظر برای موفقیت در مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل دست یابند.
قرار است بعد از بازی‌های هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات فوتسال جایزه بزرگ بین‌المللی برزیل که با عنوان جام گرند پریکس برگزار می‌شود، جمعه معرفی ‌شود.
بر همین اساس اسامی ملی‌پوشان اعزامی به جام گرند پریکس برزیل روز جمعه این هفته و بعد از برگزاری بازی‌های هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور معرفی خواهند شد تا تیم ملی خود را برای حضور در این مسابقات آماده کند.
قرار است تیم ملی فوتسال کشورمان با نفرات منتخب کادر فنی خود، بامداد روز پنجشنبه بیست و یکم مهر ماه تهران را به مقصد برزیل ترک کرده و عازم کشور برزیل و شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ این کشور با عنوان جام گرند پریکس شود.
پیش از این قرار بود با توجه به مشکل خروجی طیبی و مصدومیت حسن‌زاده، 16 بازیکن تا روز آخر در اردو بمانند اما در حالی که قرار است خروجی حسین طیبی تا آخر هفته جاری صادر شود و علی اصغر حسن‌زاده نیز علاوه بر قرار گرفتن در ترکیب تیم فولادماهان در هفته ششم لیگ برتر فوتسال، در دو جلسه اخیر نیز با تیم ملی تمرین کند، فهرست 14 نفره و نهایی روز جمعه بعد از اتمام بازی‌های هفته هفتم اعلام می‌شود.
پیش از این قرار بود با نظر علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال، 13 بازیکن به برزیل بروند اما سرمربی تیم ملی فوتسال از رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خواسته است که با میزبان هماهنگ کند تا ایران با 14 بازیکن در این مسابقات شرکت کند.
علاوه بر علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست ارزشمند قمی عضو تیم فولاد ماهان اصفهان، در حال حاضر سعید تقی‌زاده دیگر فوتسالیست قمی که در سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال عضو تیم صبای قم است نیز در تیم ملی حضور دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول