اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل سیستان رقم خورد؛

قم در جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتسال بنیاد مسکن‌

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم با برتری مقابل تیم فوتسال سیستان و بلوچستان به جمع چهار تیم برتر سیزدهمین دوره مسابقات دسته یک بنیاد مسکن راه یافت.

قم در جمع چهار تیم برتر مسابقات فوتسال بنیاد مسکن‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم شنبه شب توانست با پیروزی 5 بر یک مقابل تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان به مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره مسابقات دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور راه یابد.
مربی تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم در این خصوص اظهار کرد:‌ در مرحله گروهی سیزدهمین دوره مسابقات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور تیم قم با تیم‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، سمنان و بوشهر در گروه C قرار داشت.
وی گفت: ما توانستیم با شکست هر سه تیم گروه‌مان با کسب 9 امتیاز به عنوان سر گروه به مرحله حذفی مسابقات صعود کنیم و در این مرحله به دیدار تیم فوتسال سیستان و بلوچستان که در گروه خود دوم شده بود، رفتیم.
هادی رنجبر افزود: در دیدار با تیم فوتسال سیستان و بلوچستان بازیکنان تیم فوتسال قم بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند و توانستند این تیم را با 5 گل شکست دهند.
وی خاطرنشان کرد: حمید آشتیانی و محسن یزدی از ستاره‌های تیم فوتسال قم در دیدار با سیستان و بلوچستان بودند ضمن اینکه گل‌های این دیدار را محسن یزدی (2گل)، میثم ایزانلو، احمد جدی و ولی رحمانی وارد دروازه تیم فوتسال سیستان کردند.
مربی تیم فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات با توجه به برد تیم خوزستان برابر اصفهان، امروز تیم فوتسال بنیاد مسکن قم به مصاف تیم خوزستان خواهد رفت که تمام تلاش ما پیروزی در این مسابقه است.
بر اساس این گزارش در دیگر رقابت‌های مرحله حذفی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، دیدار تیم‌های خوزستان و اصفهان با نتیجه 6 بر 2 به سود تیم خوزستان به پایان رسید. دیدار تیم‌های کهگیلویه و بویراحمد و گیلان 8 بر 4 به سود تیم گیلان پایان یافت و مسابقه تیم‌های هرمزگان و اردبیل با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم هرمزگان پایان یافت.
بدین ترتیب تیم‌های قم،‌ خوزستان،‌ کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی سیزدهمین دوره مسابقات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور هستند که امروز دیدارهای این مرحله نیز برگزار شده و چهره تیم‌های فینالیست مشخص می‌شود.
سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال دسته یک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از ششم مهر ماه جاری با حضور 14تیم از استان‌های قم،‌ هرمزگان، خوزستان، لرستان، ‌همدان، اردبیل، بوشهر،‌ گیلان، خراسان رضوی،‌ مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد در سالن 2 هزار نفری حیدریان قم آغاز شده است و 11 مهر ماه نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول