اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم:

فوتسالیست‌های روستایی قم با شایستگی فینالیست شدند‌

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم گفت: فوتسالیست‌های قمی با توجه به برخورداری از آمادگی لازم با شایستگی به دیدار نهایی فوتسال قهرمانی روستاییان و عشایر کشور صعود کردند.

فوتسالیست‌های روستایی قم با شایستگی فینالیست شدند‌
سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم‌ اظهار کرد: تیم‌های فوتسال قم و البرز با کسب برتری مقابل تیم‌های فوتسال استان‌های مرکزی و اصفهان برای کسب مقام قهرمانی به دیدار نهایی مسابقات روستایی و عشایری کشور راه یافتند.
وی با تمجید از عملکرد تیم روستایی و عشایری قم در این مرحله گفت: مرحله انتخابی یکی از گروه‌های مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی روستایی و عشایری کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری در سالن ورزشی جانبازان مجموعه 15 خرداد قم در حال برگزاری است.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: شش تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال رده سنی جوانان روستایی و عشایری کشور دیدارهای مرحله مقدماتی را در دو گروه برگزار کردند تا چهره تیم‌های برتر شناخته شود.
وی عنوان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده این رقابت‌ها از سوی فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری، تیم‌های فوتسال قم، تهران و البرز در گروه نخست مقدماتی حضور داشتند و در گروه دوم نیز تیم‌های فوتسال مرکزی، اصفهان و قزوین به رقابت پرداختند.
غیاثی اضافه کرد: در بازی‌های برگزار شده در مرحله مقدماتی، تیم فوتسال جوانان روستایی و عشایری بخش مرکزی قم که میزبان این بازی‌ها بود مقابل تیم‌های فوتسال جوانان روستایی و عشایری تهران و البرز صاحب برتری شد و با شش امتیاز صعود کرد.
وی ادامه داد: فوتسالیست‌های تیم مرکزی نماینده هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم در این دوره از مسابقات در نخستین بازی خود مقابل تیم فوتسال روستایی و عشایری استان البرز به سختی با حساب سه بر دو صاحب برتری شد و به امید صعود به مصاف تیم تهران رفت.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: مصاف با تیم فوتسال استان تهران دومین بازی تیم فوتسال بخش مرکزی قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها بود که در پایان فوتسالیست‌های توانمند روستایی و عشایری قم موفق شدند با دو گل حریف خود را شکست دهند.
وی خاطرنشان کرد: در گروه دوم مقدماتی نیز تیم‌های فوتسال هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری اصفهان و مرکزی با کسب عناوین اول و دوم گروه موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی شدند تا بدین ترتیب تهران و قزوین از مرحله مقدماتی حذف شوند.
غیاثی اظهار کرد: در نیمه نهایی ابتدا تیم فوتسال هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم به مصاف مرکزی رفت و در پایان با برتری قاطع چهار بر صفر جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد، ضمن اینکه در مسابقه بعدی تیم فوتسال روستایی و عشایری البرز با برتری دو بر یک مقابل اصفهان به کار خود پایان داد.
وی در ادامه گفت: بدین ترتیب در آخرین روز رقابت تیم‌های شرکت‌کننده در مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال رده سنی جوانان روستایی و عشایری کشور در قم امروز تیم‌های فوتسال روستایی و عشایری قم و البرز دیدار نهایی را برگزار می‌کنند تا تیم قهرمان مشخص شود.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم خاطرنشان کرد: دو تیم برتر این مرحله از مسابقات به جمع تیم‌های صعود‌کننده از سایر گروه‌ها خواهند پیوست تا در مرحله نهایی برای قهرمانی کشور رقابت کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول