اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

حضور 25 دانش‌آموز در اردوی آمادگی تیم فوتسال کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش کردستان از حضور 25 دانش‌آموز پسر دوره متوسطه در اردوی آمادگی تیم فوتسال استان خبر داد.

حضور 25 دانش‌آموز در اردوی آمادگی تیم فوتسال کردستان
امید سهراب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: به منظور حضور مقتدرانه استان در لیگ برتر فوتسال دانش‌آموزان پسر کشور 25 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه برای شرکت در مرحله دوم اردوی آمادگی تیم فوتسال دعوت شدند.
وی افزود: در مرحله اول 65 نفر از دانش‌آموزان به مدت یک هفته زیر نظر مربیان منتخب از سراسر استان به اردو دعوت شدند که پس از اجرای برنامه‌های اعلام شده، 25 نفر از بازیکنان به مرحله دوم اردوی آمادگی راه یافتند.
وی با اشاره به زمان برگزاری مرحله دوم اردو خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردو از روز سه‌شنبه 19 مهرماه به مدت چهار روز در محل مجتمع ورزشی توحید سنندج برگزار می‌شود.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: این تعداد دانش‌آموز از شهرستان‌های سقز، مریوان، بیجار، دیواندره، کامیاران، قروه . نواحی یک و دو سنندج به اردوی یاد شده دعوت شده‌اند.
سهراب‌نژاد به اسامی دانش‌آموزان اشاره کرد و یادآور شد: از شهرستان سقز کسری فارسیان، امید ادهمی، میلاد حسنی، سیامک مری و سرکوت ایزدی، از شهرستان مریوان میثم رسولی، عباده محمودی‌نژاد و سرکوت ایزدی، از شهرستان بیجار  ادریس چراغی، علیرضا جمشیدی و از شهرستان دیواندره مسعود حنیفه و پویا شریفی به این اردو دعوت شده‌اند.
وی تصریح کرد: همچنین از شهرستان کامیاران محسن هدایت، محمد امانی و امید صمدی، از شهرستان قروه سعید علیزاده، علی اسدی سینا رضایی، از ناحیه یک سنندج سجاد برخورداری، نیما دورویی، چیاکو درشید، زهیر نیک نفس، آرمین سبحانی و فرید خوانچه‌زری و از ناحیه دو سنندج نیز حامد رضایی  به اردوی تیم فوتسال دعوت شده‌اند.
وی اضافه کرد: این افراد باید طبق برنامه اعلام شده خود را به مربیان منتخب سید مختار حسینی، رضا رحمانی و داوود آزادی معرفی کنند.
رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کردستان در پایان سخنان خود موفقیت دانش‌آموزان کردستانی در مسابقات ورزشی را ستودنی بیان کرد و گفت: تلاش آنها برای رسیدن به نقاط مطاوب چشمگیر است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول