اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله پلی‌‌آف فوتسال دسته دوم کشور؛

زیبایی بازی فوتسال کاشان قربانی حاشیه‌ها شد

خبرگزاری فارس: حاشیه‌های بازی پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتسال کشور بین تیم‌های سایپا کاشان و ماهان نوین اصفهان زیبایی این دیدار را تحت‌الشعاع قرار داد.

زیبایی بازی فوتسال کاشان قربانی حاشیه‌ها شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در نخستین بازی مرحله پلی‌آف فوتسال دسته دوم کشور که شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی جهان پهلوان تختی این شهرستان به پایان رسید، تحریک طرفداران سایپا به دلیل ریختن اشیا بر سر نیمکت‌نشینان این تیم از جایگاه ویژه و شعارهای اعتراض‌آمیز تماشاگران کاشانی موجب ملتهب شدن فضای بازی و درگیری بین تماشاگران دو تیم شد که با دخالت نیروی انتظامی خاتمه یافت.
با توجه به سابقه ذهنی در بیم کاشانی‌ها مبنی بر تضییع حق تیم‌های ورزشی این شهرستان از سوی استان اصفهان، حضور غیرمنتظره تعدادی از مدیران استان به همراه تیم ماهان اصفهان موجب شد تا تفکر تبانی بر دیگر حساسیت‌های طرفداران کاشانی نسبت به اتفاقات بازی افزوده شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در حالی تیم سایپا کاشان نتیجه بازی را به تیم ماهان اصفهان واگذار کرد که به دلیل محرومیت از دو بازیکن تاثیرگذار خود محسن شنوفی و مجتبی احمدی به دلیل سه اخطاره بودن محروم بود و از مصدومیت عمران سرانجام و مسعود حداد در ترکیب اصلی تیم دچار مشکل شده بود.
به دلیل کمبود بازیکن در تیم نماینده کاشان از مسعود حداد و عمران سرانجام به طور ثابت در شروع بازی استفاده شد و کمبود یار تعویضی در همان 10دقیقه آغازین بازی، کار را برای کاشانی‌ها سخت کرد تا با دریافت سه گل پیاپی تمرکز خود را در زمین از دست بدهند و دچار مشکل شوند.
در ادامه با تکنیک فردی بازیکنان سایپا اختلاف گل‌ها با گلزنی علی عباسی و عمران سرانجام در همان نیمه اول به حداقل رسید این در حالی است که سایپا چند‌ موقعیت گلزنی را به دلیل خطاهای به عمد بازیکنان اصفهان از دست داد و چشم‌پوشی داور از اعلام خطا بر روند تشویق تماشاگران تاثیر گذاشت و بازی با همین نتیجه در نیمه اول خاتمه یافت.
با آغاز نیمه دوم تیم سایپا با تمام توان بر روی دروازه حریف حمله‌ور شد و سرانجام پس از هدر دادن چند‌ موقعیت مسلم گلزنی با شوت پای چپ عمران سرانجام به سمت دروازه و عبور توپ از دست درواز‌ه‌بان تبدیل به گل شد تا بازی به تساوی سه بر سه کشیده شود.
تیم سایپا که قصد پیروزی در این مسابقه را داشت بر شدت حملات خود افزود و چند‌ توپ به تیرک دروازه اصفهان بوسه زد تا در اثر یک ضدحمله تیم سایپا غافلگیر شود و دروازه خود را باز شده ببیند.
در حالی که نماینده کاشان در شوک گل خورده بود تعویض اشتباه سرمربی سایپا در این بازی موجب شد در کمتر از 30ثانیه گل پنجم را نیز دریافت کنند.
در ادامه بازی، دوباره اشتباهات تأثیرگذار داوری در روند بازی موجب تحریک تماشاگران و اعتراض آنها به داوری شد که
با برداشتن توپ بازی از زمین بازی توسط داور و خارج شدن او از زمین بازی موجب شد تا با وقفه طولانی 20 دقیقه‌ای، دو دقیقه پایانی بازی برگزار شود.
سرانجام تیم نماینده کاشان با گلزنی مسعود حداد برای سایپا و دریافت دو گل دیگر، این تیم با نتیجه هفت بر پنج مغلوب مهمان خود شد و نخستین باخت خانگی خود را در این فصل تجربه کرد و تیم فولاد ماهان نوین اصفهان با این پیروزی پرگل خارج از خانه برای صعود به لیگ دسته اول کار چندان سختی را در اصفهان مقابل سایپا کاشان ندارد.
قضاوت این بازی بر عهده علیرضا ابراهیمی، داوود خان‌محمدی برعهده داشتند.
بازیکنان تیم فولاد ماهان نوین اصفهان شامل محمد انتظامی، پویا اسماعیلی، محمد پرورهان، سعید افشاری، میثم صالحی، مصطفی حیدری، ایمان ادریسی، امیر والی‌فر، پیمان حفیظی، سعید گاهشهره، حسین خردمند و علیرضا شعبانی است.
مسعود حداد، محمد هاشمی‌خواه، مهدی صانع‌نژاد، عمران سرانجام ،محمد کاشانی، سید‌مصطفی کیوانیان، محمد مداحیان، علی عباسی و حامد جلالی بازیکنان سایپا کاشان را تشکیل می‌دهند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول