اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته فوتسال کاشان:

نخستین مدرسه فوتسال در کاشان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته فوتسال کاشان از افتتاح نخستین مدرسه فوتسال در این شهرستان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

نخستین مدرسه فوتسال در کاشان افتتاح شد
مهدی طلائی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: نخستین مدرسه فوتسال این شهرستان با هدف شناسایی، جذب و آموزش استعدادهای فوتبال سالنی و پشتوانه‌سازی باشگاه‌های فوتسال این منطقه راه‌اندازی شده‌ است.
وی افزود: کمیته فوتسال کاشان بعد از راه‌اندازی نخستین دوره لیگ فوتسال باشگاه‌های شهرستان بعد از ماه رمضان سال جاری برای تربیت و پشتوانه‌سازی تیم‌های لیگ فوتسال کاشان در سال‌های آینده و رسیدن به اهداف و برنامه‌های میان‌مدت خود اقدام به تأسیس این مدرسه کرده ‌است. 
رئیس کمیته فوتسال کاشان برنامه‌ریزی هدفمند برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و طولانی‌مدت، پشتوانه‌سازی تیم‌های فوتسال شهرستان، کشف استعدادهای بی‌شمار این رشته را از مهم‌ترین اهداف تأسیس نخستین مدرسه فوتسال کاشان برشمرد.
به گفته وی در مدرسه فوتسال کاشان از توانمندترین و مجرب‌ترین مربیان فوتسال شهرستان و آشنا به دانش و قوانین فوتسال، استفاده شده‌ است.
رئیس کمیته فوتسال کاشان در ادامه از برگزاری نخستین دوره لیگ فوتسال رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان باشگاه‌های کاشان در سال جاری خبر داد و گفت: در این لیگ، 30 تیم در رده بزرگسالان، 11 تیم در رده نوجوانان، 15 تیم در رده جوانان و هشت تیم در رده پیشکسوتان شرکت دارند.
وی عنوان کرد: قرعه‌کشی نخستین دوره لیگ فوتسال کاشان 16 آبان ماه در مجموعه ورزشی شهید شکرریز و با حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
طلائی تیم‌های فوتسال کاشان را برای ادامه فعالیت ملزم به دریافت پروانه فعالیت دانست و تصریح کرد: به دلیل نبود بازیکن تخصصی در فوتسال کاشان این دوره لیگ فوتسال باشگاه‌های کاشان به صورت آزاد و ترکیبی از بازیکنان چمنی و سالنی برگزار می‌شود. 
وی همچنین با اشاره به آغاز نقل و انتقالات تیم‌های فوتسال شهرستان کاشان از 15 مهر ماه جاری گفت: نقل و انتقال بازیکنان و ثبت قراردادها در کمیته فوتسال تا هشتم دی‌ ماه سال جاری ادامه دارد.
انتهای پیام؛/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول