اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت با 5 تیم مدعی؛

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جوانان روستایی و عشایری برگزار میشود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم گفت: امروز مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جوانان روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جوانان روستایی و عشایری برگزار میشود
سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: این هیئت میزبان مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال جوانان روستایی و عشایری منطقه چهار کشور است که از امروز پنجشنبه سی و یکم شهریور ماه آغاز می شود.
وی عنوان داشت: در این مرحله از رقابت‌ها که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود، شش تیم برای کسب جواز صعود به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال رده سنی جوانان روستایی و عشایری کشور مسابقه می دهند.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم با اشاره به نماینده قم در این رقابت‌ها، ابراز داشت: تیم فوتسال جوانان بخش مرکزی به عنوان نماینده هیئت روستایی و عشایری در این مرحله از مسابقات به مصاف حریفان می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات علاوه بر تیم فوتسال جوانان روستایی و عشایری بخش مرکزی قم که میزبان است، تیم‌های فوتسال جوانان روستایی و عشایری تهران، توابع تهران، اصفهان، کرج  و قزوین نیز حضور دارند.
غیاثی اضافه کرد: تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال رده سنی جوانان روستایی و عشایری کشور شب گذشته وارد قم شدند و جلسه هماهنگی برگزاری بازی‌ها نیز با حضور نماینده فدراسیون و تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد.
وی با بیان اینکه این مسابقات به شکل دوره‌ای به انجام می‌رسد، تصریح کرد: این هیئت در برگزاری مسابقات ورزشی روستایی و عشایری تعامل بسیار نزدیکی با فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری دارد و همین مرداد ماه امسال بود که میزبان مسابقات طناب‌کشی بانوان قهرمانی کشور بودیم.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم یادآور شد: در همین راستا با موافقت فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری میزبانی رقابت‌های طناب‌کشی بانوان قهرمانی کشور به قم واگذار شد و طی آن پیکارهای قهرمانی کشور با شرکت تیم‌هایی از استان‌های مختلف در رده سنی جوانان به انجام رسید.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های روستایی و عشایری، این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری قم برگزار شد که سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم میزبان برگزاری رقابت بانوان شرکت‌کننده بود.
غیاثی افزود: تیم‌های بانوان روستایی و عشایری 29 استان برای حضور در این دوره از پیکارهای طناب کشی قهرمانی بانوان روستایی و عشایری کشور اعلام آمادگی کرده بودند که تیم بانوان قم نیز با آمادگی کامل در این رقابت‌ها به میدان رفت اما این مسابقات با قهرمانی تهران به پایان رسید.
وی اضافه کرد: در این دوره از مسابقات طناب کشی قهرمانی بانوان روستایی و عشایر کشور در قم که با حضور 310 ورزشکار در قالب 28 تیم به میزبانی هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم برگزار شد، رقابت‌ها در سه مرحله به انجام رسید تا تیم‌های تهران با 27 امتیاز، بوشهر با 24 امتیاز و اصفهان با 23 امتیاز اول تا سوم شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول