اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل راه ساری پس از شکست خانگی؛

فوتسال راه ساری مشکلات مالی دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فوتسال راه ساری پس از شکست تیمش در برابر صبای قم گفت: در کنار مشکلات مالی که تیم دارد چند بازیکن ما متاهل هستند و نسبت به خانواده، زن و بچه احساس مسئولیت دارند که فقط می‌توانم بگویم که شرمنده همه آنان هستم.

فوتسال راه ساری مشکلات مالی دارد
سعید نجاریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به باخت خانگی راه ساری در مقابل صبای قم در ساری بیان داشت: شرمنده هواداران و دوستداران تیم هستیم که نتوانستیم میزبان شایسته‌ای برای تماشاگران باشیم.
وی گفت: بازیکنانم با توجه به جوانی‌شان بد بازی نمی‌کنند، قدر موقعیت‌ها را به خوبی نمی‌دانند، ولی در مقابل موقعیت‌های تیم مقابل به گل تبدیل می‌شود.
نجاریان در ادامه از مشکلات مالی تیمش گلایه کرد و اظهار داشت: راه ساری تنها نماینده شمال کشور به ویژه مازندارن است که با توجه به حضور 10 ساله خود در لیگ برتر هر سال از مشکلات مالی رنج می‌برد.
مدیرعامل راه ساری افزود: از تمامی سرمایه‌گذاران دولتی و خصوصی به ویژه از مدیران کل راه و ترابری و ورزش می‌خواهیم که همیشه راه ساری را حمایت کنند تا تیم به مرور زمان جان تازه بگیرد.
وی گفت: شش هفته از این رقابت‌ها سپری شد ولی هنوز هیچ مبلغی به بازیکنان و کادر فنی  تیم پرداخت نشد.
نجاریان تصریح کرد: شغل این بازیکنان فقط بازی کردن است و حرفه دیگری ندارند که از جای دیگری منبع درآمد داشته باشند.
وی گفت: در کنار مشکلات مالی که تیم دارد چند بازیکن ما متاهل هستند و نسبت به خانواده، زن و بچه احساس مسئولیت دارند که فقط می‌توانم بگویم که شرمنده همه آنان هستم.
نجاریان در پایان تصریح کرد: مطمئنا در هفته های آینده شانس  به تیم ما هم روی خواهد آورد تا بتوانیم با کسب نتایج خوب نماینده آبرومندانه برای استان و شهروندان ساروی باشیم.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته ششم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور روز گذشته 4 بر 3 در برابر مهمان خود صبای قم در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مغلوب شد.
راه ساری در لیگ امسال یکی از بدترین نتایج حضور 10 ساله خود را گرفته است که از شش دیدار گذشته خود با پنج شکست و تنها با یک پیروزی دارای سه امتیاز در رده دوازدهم جدول 14تیمی جای دارد.
انتهای پیام/ص20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول