اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همراه با تیم ملی؛

فوتسالیست قمی به جایزه بزرگ برزیل اعزام می‌شود‌

خبرگزاری فارس: نام فوتسالیست قمی برای همراهی با تیم ملی فوتسال کشورمان به منظور اعزام به تورنمنت گراند پریکس برزیل در لیست نهایی کادر فنی تیم ملی قرار گرفت.

فوتسالیست قمی به جایزه بزرگ برزیل اعزام می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نایب قهرمانی در نخستین دوره حضور در تورنمنت گراند پریکس برزیل موجب شد تا تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان یکی از تیم‌های معتبر این جام که به جام جهانی کوچک در جهان فوتسال مطرح است، شناخته شود.
بعد از کسب نایب‌قهرمانی در سال 2008 در جریان رقابت‌های فوتسال تورنمنت گراند پریکس برزیل، تیم ملی فوتسال کشورمان با شکست دادن تیم‌های مطرحی همچون اروگوئه و آرژانتین و پشت سر گذاشتن تیم‌های بزرگی همچون ایتالیا و اسپانیا گام به دیدار نهایی گذاشت و در نهایت نایب‌قهرمان شد.
این در حالی است که علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست قمی، برای سومین بار است که فرصت حضور در این تورنمنت معتبر را به دست می‌آورد. 
حسن‌زاده در حالی در دوره دوم این رقابت‌ها با تیم ملی فوتسال کشورمان عنوان چهارم را به دست آورد که یکی از امیدهای تیم ملی فوتسال کشورمان نیز به شمار می‌رود تا تیم ملی بتواند بار دیگر با عبور از تیم‌های قدر شرکت‌کننده در این رقابت‌ها، به دیدار نهایی برسد.
در حالی که بلژیک، اروگوئه و آمریکا حریفان تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت گراند پریکس برزیل به شمار می‌روند، کادر فنی تیم ملی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای اعزام به این رقابت‌ها معرفی کرد که در بین آنها نام علی‌اصغر حسن‌زاده فوتسالیست توانای قمی نیز به چشم می‌خورد.
ملی‌پوشان فوتسال کشورمان در هفته‌های اخیر زیر نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال مشغول تمرینات آماده‌سازی خود بوده‌اند و برای حضور در جام جهانی کوچک یا تورنمنت گراند پریکس برزیل که هفته پایانی مهر ماه برگزار می‌شود، آماده می‌شوند.
ستاره قمی تیم ملی فوتسال امید کشورمان در سال‌های اخیر افتخارات بسیار ارزشمندی را همراه با تیم‌های ملی امید و بزرگسالان در مسابقات فوتسال قهرمانی ملت‌های آسیا، المپیک داخل سالن آسیا، جام جهانی فوتسال و همچنین تورنمنت گراند پریکس برزیل به دست آورده است.
علی‌اصغر حسن‌زاده در حالی به مسابقات تورنمنت گراند پریکس برزیل می‌رود که در سه دوره اخیر رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره آسیا که با عنوان جام ملت‌های آسیا به انجام رسیده است، موفق‌ترین فوتسالیست قمی عضو تیم ملی محسوب می‌شود که دو بار قهرمانی را با تیم ملی کسب کرده است.
یازدهمین دوره مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا که سال گذشته با قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در ازبکستان به پایان رسید، برای دومین بار بود که علی‌‌اصغر حسن‌زاده ستاره قمی تیم ملی فوتسال کشورمان با پیراهن تیم ملی حضور در فینال مسابقات فوتسال قهرمانی جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کرد و با این تیم قهرمان رقابت‌های معتبر فوتسال جام قهرمانی قاره آسیا شد.
حسن‌زاده در حالی اکنون به عنوان یکی از ستاره‌های درخشان فوتسال کشورمان مطرح است که با پوشیدن پیراهن تیم فوتسال ارم‌کیش قم در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور خود را مطرح کرد و با قهرمانی در دو سال متوالی فوتسال جام ملت‌های آسیا در حال حاضر یکی از چهره‌های کم‌نظیر ورزش قم محسوب می‌شود.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول