اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از باخت 6 بر یک مقابل اصفهان؛

فوتسال راه ساری هفته به هفته بهتر میشود

خبرگزاری فارس: سرمربی فوتسال راه ساری پس از شکست سنگین شش بر یک تیمش در برابر گیتی پسند اصفهان گفت: در حال حاضر هفته‌های نخست لیگ است و مطمئنا هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

فوتسال راه ساری هفته به هفته بهتر میشود
مصطفی آذری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در چند دیدار گذشته که تیم راه ساری در برابر حریفان قرار گرفت در همان دقایق اولیه با دریافت گل‌های زیاد به نوعی بازنده میدان بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در تمرینات تاکتیک پرس و دفاع همزمان حمله را انجام می‌دهیم بنا بدلایلی در مسابقات رسمی بازیکنان به خوبی نمی‌توانند استفاده و بهره لازم را ببرند.
سرمربی فوتسال راه ساری گفت: در پنج بازی گذشته نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و دل هزاران هوادار را راضی نگه داریم.
وی افزود: به تمامی دوستداران و طرفداران راه ساری قول می‌دهیم که در بازی آینده نتایج بهتری به دست آوریم.
سرمربی راه ساری در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر هفته‌های نخست لیگ است و مطمئنا هفته به هفته بهتر خواهیم شد و مطمئنا از میانه جدول مثل سال‌های گذشته پایین‌تر نخواهیم رفت.
وی درباره همراهی نکردن محمود لطفی بازیکن ملی‌پوش راه ساری با این تیم خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر سر مسائل مالی مشکلی بین مدیریت باشگاه و این بازیکن وجود دارد که هنوز در طرف موفق به برطرف کردن مشکلات خود نشدند و همین امر نیز موجب شد تا مشکلات تیم بیشتر شود.
آذری گفت: بازیکنان تیم راه ترکیبی از جوانان بومی استان هستند که در کنار جوان‌گرایی و بومی متکی به بازیکنان تیم‌های پایه خود نیز است که با همه این مشکلات آینده تیم را روشن می‌بینم.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در برابر میزبان خود گیتی پسند اصفهان در سالن ورزشی پیروزی اصفهان با نتیجه پرگل شش بر یک مغلوب شد.
راه ساری هم اکنون تنها با یک پیروزی و چهار شکست با سه امتیاز در رده دهم جدول چهارده تیمی جای دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول