اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام مراسم قرعه‌کشی و گروه‌بندی؛

مسابقات سراسری فوتسال بنیاد مسکن آغاز شد

خبرگزاری فارس: با انجام مراسم قرعه‌‌کشی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک کارکنان بنیاد مسکن کشور تیم‌های شرکت‌کننده حریفان خود را شناختند.

مسابقات سراسری فوتسال بنیاد مسکن آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم قرعه‌کشی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک بنیاد مسکن کشور‌ در هتل المپیک قم برگزار شد.
در این مراسم که با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم، دبیر هیئت فوتبال استان و رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قم و سرپرستان و مسئولان تیم‌های حاضر برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات حریفان را شناختند.
بر اساس این گزارش مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مراسم در سخنانی کوتاه با خیرمقدم به میهمانان این دوره از مسابقات اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در شهر کریمه اهل بیت(س) میزبان شایسته‌ای برای سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک کارکنان بنیاد مسکن کشور باشیم.
غلامحسین خانی خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی در همه واحد‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم صورت گرفته تا این مسابقات با خوبی به انجام برسد و بازیکنان با خاطر آسوده به رقابت‌های خود بپردازند.
در ادامه این مراسم قرعه‌کشی سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک کارکنان بنیان مسکن کشور انجام شد و قرار شد تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات در قالب چهار گروه به رقابت بپردازند که البته با توجه به اینکه 14 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند، رقابت‌ها در دو گروه چهارتیمی و دو گروه سه تیمی برگزار می‌شود.
در این مسابقات تیم‌های هرمزگان، همدان، خراسان رضوی و اصفهان در گروه یک، خوزستان، اردبیل و مازندران در گروه دو، قم، بوشهر، ‌سمنان و کهگیلویه و بویراحمد در گروه سه و لرستان، گیلان و سیستان و بلوچستان در گروه چهارم این مسابقات با یکدگیر به رقابت می‌پردازند.
از هر گروه دو تیم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا می‌کنند که این مرحله از مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود تا تیم‌های برتر سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک بنیاد مسکن کشور معرفی شوند.
در پایان این مراسم ابراهیم نیکوگفتار، دبیر هیئت فوتبال استان قم و حسین نجاتی داور بین‌المللی فوتبال قم و رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال قم قوانین این مسابقات را برای سرپرستان تیم‌ها تشریح کردند.
سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک بنیاد مسکن کشور از ساعت 9 و 30 دقیقه امروز با انجام مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته تیم‌های حاضر بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
‌دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال سراسری دسته یک بنیاد مسکن کشور با حضور 16 تیم به میزبانی استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار شد که تیم‌های فارس، قم و خوزستان به عناوین اول تا سوم آن مسابقات دست یافته بودند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول