اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان جام سیزدهم امروز مشخص می‌شود؛

جدال خوزستان و هرمزگان برای قهرمانی فوتسال بنیاد مسکن کشور‌

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتسال خوزستان و هرمزگان با کسب برتری برابری قم و کهگیلویه و بویر‌احمد به دیدار نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی بنیاد مسکن کشور راه یافتند.

جدال خوزستان و هرمزگان برای قهرمانی فوتسال بنیاد مسکن کشور‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیزدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی ادارات کل بنیاد مسکن سراسر کشور که از چهارشنبه گذشته به میزبانی اداره کل بنیاد مسکن استان قم آغاز شده است، امروز با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.
در حالی که آغاز‌کننده این رقابت‌ها 14 تیم مدعی از استان‌های مختلف کشور بودند، دیدارهای مرحله گروهی در حالی برگزار شد که در نهایت هشت تیم موفق به کسب جواز صعود به مرحله دوم این دوره از رقابت‌ها شدند و بازی‌ها به شکل حذفی ادامه یافت.
با انجام بازی‌های مرحله دوم، تیم‌های فوتسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و هرمزگان با کسب برتری مقابل رقبای خود موفق به کسب جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام سیزدهم شدند.
اما دیدارهای مرحله نیمه نهایی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا فوتسالیست‌های تیم بنیاد مسکن قم برابر تیمی قرار گرفتند که سال گذشته در همین مرحله آنها را با شکست مواجه کرده و راهی دیدار نهایی شده بودند اما این بار به حریف قدر خود که خوزستان بود باختند.
دیدار تیم‌های فوتسال بنیاد مسکن قم و خوزستان در واقع حساسیت بیشتری نسبت به بازی دیگر مرحله نیمه نهایی بین هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد داشت و این دو تیم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان بازی بسیار جذاب اما پر برخوردی را به نمایش گذاشتند که در نهایت برتری شش بر چهار به سود تیم خوزستان رقم خورد تا این تیم تلافی شکست بازی سال گذشته را درآورده و راهی فینال شود.
در نیمه نخست این مسابقه برتری کامل از فوتسالیست‌های تیم بنیاد مسکن قم بود که توانستند خوزستان مدعی را با باخت سه بر یک به رختکن روانه کنند اما در نیمه دوم تمام اتفاقات علیه تیم بنیاد مسکن قم رقم خورد تا این تیم در خانه از رسیدن به فینال باز بماند.
در نیمه دوم خوزستانی‌ها یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و بعد هم گل تساوی را وارد دروازه تیم بنیاد مسکن قم کردند اما فوتسالیست‌های توانمند قم با تیزهوشی صاحب گل چهارم شدند تا در آستانه کسب جواز صعود به فینال قرار بگیرند.
در ادامه بازی کارت قرمز مستقیم داور اول مسابقه یعنی محمد فرجی از داوران فوتسال قم به عارف زبیدی ستاره تیم بنیاد مسکن قم و کارت زرد دوم برای محسن یزدی دیگر بازیکن موثر تیم بنیاد مسکن قم سبب شد میزبان به یکباره با دو اخراج متوالی مواجه شده و همین اتفاق فرصت مناسب برای تیم خوزستان را فراهم کند تا میهمان با زدن گل‌های چهارم، پنجم و ششم در این دیدار به پیروزی شش بر چهار دست یابد.
البته اتفاقاتی که منجر به اخراج بازیکنان تیم بنیاد مسکن قم شد، بحث برانگیز بود و خوزستانی‌ها نیز چندان بی‌تقصیر نبودند، با این حال بازیکنان تیم بنیاد مسکن قم از اینکه توسط داوران قمی با این مشکلات مواجه شدند، بسیار ناراحت و ناراضی بودند.
در دیگر دیدار این مرحله نیز تیم‌های کهگیلویه و بویر‌احمد و هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت هرمزگانی‌ها به پیروزی رسیدند و در دیدار نهایی این دوره از مسابقات حریف تیم فوتسال بنیاد مسکن هرمزگان برای کسب مقام قهرمانی شود.
از ساعت 9 امروز قم و کهگیلویه و بویراحمد برای کسب مقام سوم به مصاف یکدیگر رفته‌اند و از ساعت 11 نیز خوزستان و هرمزگان برای قهرمانی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به میدان می‌روند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول