اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برتری مقابل هرمزگان؛

خوزستان فاتح سیزدهمین دوره فوتسال بنیاد مسکن کشور شد‌

خبرگزاری فارس: سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سراسر کشور در قم با قهرمانی خوزستان به پایان رسید.

خوزستان فاتح سیزدهمین دوره فوتسال بنیاد مسکن کشور شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تمام عوامل برگزار‌کننده، میهمان حاضر و نفرات تیم‌های شرکت‌کننده در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال ادارات کل بنیاد مسکن سراسر کشور امروز به سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند تا ضمن تماشای دیدارهای رده‌بندی و نهایی، در مراسم اختتامیه و پایانی نیز شرکت کنند.
در حالی‌که طبق برنامه ابتدا دیدار رده‌بندی بین تیم‌های فوتسال قم و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، فوتسالیست‌های تیم بنیاد مسکن قم توانستند با نتیجه 6 بر 2 حریف خود را شکست داده و مقام سوم این دوره را از آن خود کنند.
بعد از برگزاری دیدار رده‌بندی، همه نگاه‌‌ها به مسابقه پایانی و جدال تیم‌های مدعی قهرمانی یعنی خوزستان و هرمزگان بود که با برتری مقابل تیم‌های قم و کهگیلویه و بویراحمد موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شده بودند.
این مسابقه که تعیین‌کننده قهرمان سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سراسر کشور بود، جذابیت‌های بسیار زیادی داشت که از جمله آنها رد و بدل شدن 11 گل در 40 دقیقه رقابت دو تیم در سالن 2 هزار نفری شهید حیدریان قم بود.
در این مسابقه نیمه نخست بازی با برتری تیم خوزستان آغاز شد و اهوازی‌ها که در ترکیب خود چند فوتسالیست مطرح از تیم لیگ برتری ملی و حفاری ایران را نیز در اختیار داشتند، موفق شدند تیم بنیاد مسکن هرمزگان را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.
بعد از استراحت 10 دقیقه‌ای بین دو نیمه، بازیکنان تیم فوتسال بنیاد مسکن هرمزگان به خود آمدند و در نیمه دوم، بازی به مراتب بهتری را نسبت به نیمه نخست به نمایش گذاشتند که حاصل آن جبران گل‌های خورده نیمه نخست بود اما خوزستان نیز بیکار ننشست و در نهایت برتری در این دیدار را با حساب 6 بر 5 از آن خود کرد تا قهرمان این جام لقب بگیرد.
بدین ترتیب در پایان سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی ادارات کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سراسر کشور که به مدت شش روز به میزبانی شهر مقدس قم برگزار شد، تیم فوتسال بنیاد مسکن خوزستان به مقام قهرمانی دست یافت.
در پایان این رقابت‌ها فوتسالیست‌های تیم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان در جایگاه دوم ایستادند و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه تیم قم موفق به کسب رتبه سوم شد و تیم فوتسال بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه چهارم قرار گرفت.
سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال ادارات کل بنیاد مسکن کشور با شرکت 14تیم در مرحله گروهی در دو گروه چهار تیمی و دو گروه سه تیمی برگزار شد و در آن تیم‌های قم، هرمزگان، همدان، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، اردبیل، مازندران، بوشهر، ‌سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان و سیستان و بلوچستان در این دوره برای کسب مقام قهرمانی به رقابت پرداختند.
انتهای پیام،/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول