اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تربیت‌بدنی لردگان:

فوتسال لردگان به لیگ دسته 2 کشور راه یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان لردگان گفت: تیم فوتسال لردگان به مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور راه یافت.

فوتسال لردگان به لیگ دسته 2 کشور راه یافت
علی نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: جوانان و نوجوانان این شهرستان استعدادهای ورزشی بی‌شماری دارند که در صورت توجه مسئولان و تخصیص اعتبارات مناسب می‎توان شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش جوانان این شهرستان بود.
وی از راهیابی تیم‌ فوتبال این شهرستان به لیگ دسته سه کشور خبر داد و گفت: همچنین تیم فوتسال این شهرستان به لیگ دسته دو راه یافته است.
نادری راهیابی تیم فوتبال بانوان این شهرستان را به لیگ دسته سه فوتبال بانوان کشور از دیگر توانمندی‌های این شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر تیم‌های ورزشی این شهرستان بدون برخورداری از اسپانسر و با حمایت‌های مالی خیرین در حال فعالیت است.
رئیس تربیت‌بدنی شهرستان لردگان در ادامه با بیان اینکه مسابقات فوتبال دسته اول شهرستان لردگان با حضور 12 تیم در حال برگزاری است، گفت: لیگ دسته یک فوتبال شهرستان لردگان تا هشتم مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به نتایج کسب شده در این مسابقات گفت: در ادامه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک این شهرستان تیم بسیج عشایر سردشت با کسب نتیجه 4 بر 2 از سد تیم پرسپولیس آبچنار گذشت و دیدار تیم‌های منتظران و استقلال نیز با دستیابی به نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
نادری خاطرنشان کرد: در روستاهای شهرستان لردگان استعدادهای بسیاری وجود دارد که در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات هندبال رده‌سنی جوانان جام سرداران شهید شهرستان لردگان، گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم لردگان، شهرکرد، آران و بیدگل و زرین‌شهر در سالن تختی شهر لردگان برگزار شد.
نادری اضافه کرد: در پایان این دوره از مسابقات تیم لردگان به مقام نخست دست یافت و تیم‌های شهرکرد و آران بیدگل نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
رئیس اداره تربیت‌بدنی شهرستان لردگان امروزه ورزش یکى از امورى است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده است، گفت: برخى از مردم، ورزشکار حرفه‌اى‌اند و گروهى ورزشکار آماتور، گروهى طرفدار و علاقه‌مند به ورزش و دیدن برنامه‌ها، مسابقات و نمایش‌هاى ورزشى بوده، و عده‌اى نیز از راه ورزش امور زندگى خویش را مى‌گذرانند.
نادری با تأکید بر اهمیت و جایگاه ورزش، گفت: امروزه یکى از مشکلات جامعه بشرى، مسئله بیکاری و عوارض ‍ناشى از آن است، بیکارى به ‌ویژه براى نوجوانان و جوانان و به ویژه در ایام تعطیلات تابستانى مدارس و مراکز آموزشى، بسیار خطرناک و مضر است و باید با آن مبارزه شده، یا به نحوى اوقات بیکارى را پر کرد که مفید بوده و یا لااقل مضر نباشد.
مسابقات فوتبال دسته یک شهرستان لردگان با حضور 12 تیم از 16 شهریورماه آغاز و تا هشتم مهر ماه جاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول