اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وساطت میثاقی؛

لطفی به تمرینات فوتسال راه ساری باز می‌گردد

خبرگزاری فارس: با وساطت مدیرعامل باشگاه صنعت ساری، محمود لطفی به تمرینات راه ساری باز می‌گردد.

لطفی به تمرینات فوتسال راه ساری باز می‌گردد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمود لطفی بازیکن‌ملی پوش و کاپیتان فوتسال راه ساری که تجربه چندین سال حضور در تیم راه ساری را دارد در ماه‌های اخیر بر سر مسائل مالی در تمرینات و همچنین بازی‌های رسمی راه ساری حاضر نمی‌شود و عدم حضور این بازیکن موجب شد که راه ساری به نتایج مطلوبی نرسد و یکی از بدترین نتایج دوران حضور بیش از 10 ساله خود در لیگ برتر را بگیرد.
محمود لطفی با تایید این خبر به خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: ابراهیم میثاقی که از مشکلات مالی من با باشگاه راه ساری با خبر بود، پیشنهاد جلسه را من داد.
این بازیکن در ادامه افزود: جلسه بسیار خوبی با میثاقی داشتم و ایشان برای حضور مجدد من به تمرینات و بازی‌های راه ساری تاثیر زیادی داشت.
لطفی در ادامه بیان داشت: من بر اساس قرارداد با باشگاه راه ساری طرف هستم و در صورت عدم تعهدات مالی باشگاه راه ساری طرف قرارداد من ابراهیم میثاقی مدیرعامل صنعت ساراست.
وی افزود: فوتبال امروز حرفه‌ای شد و مدیران هم در قبال لیگ حرفه‌ای  از نظر مالی نیز نسبت به بازیکنان و کادر فنی باید حرفه‌ای عمل کنند.
لطفی درباره مشکلات مالی راه ساری گفت: چندین سال است که در تیم راه ساری حضور دارم و از مشکلات مالی تیم به طور کلی باخبر هستم.
این بازیکن عنوان کرد: همان طور که در مصاحبه‌های گذشته خود گفته بودم در ابتدا فصل پیشنهادهای بسیار خوبی از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشتم که به خاطر علاقه زیاد به تیم و هواداران شهرم تصمیم گرفتم با نصف مبلغ قرارداد با دیگر با راه ساری قرارداد امضا کنم.
راه ساری در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون از شش بازی خود با پنج شکست و تنها با یک پیروزی با سه امتیاز در رده دوازدهم جدول 14 تیمی جای دارد.
به گزارش فارس، محمود لطفی به عنوان یکی از بهترین گلزنان راه ساری و لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول