اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جعفری‌یگانه در گفت‌و‌گو با فارس:

لیگ سیزدهم بیانگر توانمندی صبا و فوتسال قم است

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: بازیکنان ما بعد از ششمین پیروزی خود در لیگ سیزدهم، برای مصاف با تیم های بالانشین جدول از روحیه بسیار خوبی برخوردارند.

لیگ سیزدهم بیانگر توانمندی صبا و فوتسال قم است
مهدی جعفری‌یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به تیم خوب و آماده و بازیکنان مستعدی که داریم، حق ما بود که از همان هفته نخست و در دیدار با تیم فوتسال پرسپولیس به سه امتیاز تمام بازی های خود برسیم.
وی تصریح کرد: نتایجی که در هفت بازی متوالی از آغاز سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای ما رقم خورد بیانگر توانمندی و آمادگی کامل تیم ما است، این نتایج به تیم ما اعتماد به نفس بالایی داده و با روحیه بالا به ادامه لیگ برتر فکر می‌کنیم.
مدیر تیم فوتسال صبای قم افزود: در دیدار هفته هفتم که در خانه میزبان دبیری تبریز تیم آخر جدول این فصل لیگ برتر بودیم و حریف را با شکست چهار بر سه بدرقه کردیم، کمی حریف را دست کم گرفتمی اما در مجموع حقمان کسب سه امتیاز این بازی خانگی بود اما طبق معمول از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم و به سختی به پیروزی رسیدیم.
وی اضافه کرد: کسب 18 امتیاز از هفت هفته گذشته از لیگ سیزدهم برابر تیم های مطرحی همچون پرسپولیس، میثاق، دبیری، گسترش فولاد، شهرداری ساوه و راه ساری برای تیم صبای قم نتیجه رضایت بخشی است و قطعا برای تیم جوان و باانگیزه ما آغاز مناسبی خواهد بود تا بتوانیم در دیدارهای بعدی نتایج بهتری کسب کنیم.
جعفری‌یگانه ادامه داد: مهم این است که بازیکنان ما روحیه خود را به دست‌ آورد و اعتماد به نفس بالایی دارند و رقبای لیگ برتری حساب ویژه‌ای روی صبای قم باز کرده‌اند که این مهم سبب شده است تا با روحیه بالا و آمادگی کامل به ادامه بازی‌ها بعد از تعطیلات لیگ برتر فکر کنیم.
وی با اشاره تشکیل اردوی آماده‌سازی صبای قم در جزیره کیش، بیان کرد: لیگ برتر تا هفتم آبان ماه تعطیل است و تا پیش از بازی بعد با ملی و حفاری ایران، می‌توانیم آمادگی بیشتری را به دست بیاوریم، دیداری که در آن تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا سومین پیروزی خارج از خانه همراه با سه امتیاز دیگری را در لیگ این فصل کسب کنیم.
مدیر تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: اردوی آماده‌سازی جزیره کیش برای تقویت تیم ما فضا و امکانات مفیدی دارد، ضمن اینکه یکی دو بازیکن ما در حال حاضر با مشکل آسیب‌دیدگی مواجه هستند و تعطیلات لیگ برتر این فرصت را به ما می‌دهد که این بازیکنان را با رفع مصدومیتشان به صورت آماده در اختیار داشته باشیم.
خاطرنشان می‌شود تیم فوتسال صبای قم در حال حاضر با کسب شش پیروزی و یک باخت و به دست آوردن 18 امتیاز بعد از تیم 21 امتیازی صنایع گیتی پسند اصفهان و 19 امتیازی فولاد ماهان سپاهان اصفهان در مکان سوم جدول لیگ برتر فوتسال جای دارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول