اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت به اردوی تیم ملی کم توانان ذهنی؛

فوتسالیست قمی به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از دعوت فوتسالیست قمی به تیم ملی کم توانان ذهنی برای اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا خبر داد.

فوتسالیست قمی به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می‌شود
محمد پیروزمنش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی کشورمان در نظر دارند اردوى اعزام تیم ملى فوتسال کم توانان ذهنى را برگزار کنند و برای همین منظور نفرات دعوت شده به این اردو را اعلام کرده اند.
وی با اشاره به حضور یک فوتسالیست قمی در ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های فوتسال جهانی کم توانان ذهنی، بیان کرد: مهدی مولایاری فوتسالیست توانمند قمی با توجه به توانمندی‌هایی که دارد از سوی مربیان این تیم به عنوان یکی از مهره‌های کلیدی تیم ملی به شمار می‌رود.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به برگزاری رقابت‌های فوتسال جهانی کم توانان ذهنی، اضافه کرد: رقابت‌های فوتسال قهرمانی جهان با شرکت تیم‌های مطرح سراسر دنیا به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این سومین مرحله اردوى آمادگى تیم ملى فوتسال کم توانان ذهنی کشورمان است که برای حضور در رقابت‌هاى جهانى ایتالیا تا چهاردهم مهر ماه جاری و زمان اعزام تیم ملی به میزبانی تهران برگزار مى‌شود.
پیروزمنش با اشاره به نفرات دعوت شده به این اردو، بیان کرد: مصطفى فروزى و محمود على‌نژاد از تهران، محسن بیدار و على مخطوط از اردبیل، محمدرضا تخشا از گلستان، على‌اصغر حسین‌زاده از گیلان، مهدى مولایاری از قم، رضا محمدیان از خراسان‌رضوی، حمیدرضا صالح نصرآبادی از اصفهان، یاسر رستمى‌نژاد از لرستان نفرات فراخوانده شده به این اردو هستند.
وی با اشاره به کادر فنی تیم فوتسال کم توانان ذهنی کشورمان در مسابقات جهانی ایتالیا، خاطرنشان کرد: این تیم با جواد فلفلی از تهران به عنوان سرمربی و کریم حاج حسینی از اردبیل به عنوان مربی در مسابقات جهانی شرکت می‌کند.
رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم با اشاره به حضور ورزشکاران جانباز و معلول قمی در تیم‌های مختلف ورزشی فدراسیون تصریح کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر ورزشکاران پر تلاش و مستعد این هیئت در تیم‌های مختلفی از جمله والیبال نشسته، پینگ‌پنگ، تیراندازی با کمان و در حال حاضر نیز فوتسال کم توانان ذهنی در تیم‌های ملی حضور داشته‌اند.
وی بیان کرد: این در حالی است که ورزشکاران قمی در رشته‌های مختلف همچون وزنه برداری، شنا، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، تنیس رو میز، تیراندازی با کمان، تنیس با ویلچر و چند رشته ورزشی دیگر موفقیت‌ها و افتخارات متعددی را برای ورزش جانبازان و معلولین استان مقدس قم به ارمغان آورده‌اند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول