اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت 12 و 14 ساله‌ها:

تیم‌های برتر فوتسال مدارس قم مشخص شدند

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم از مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات فوتسال قهرمانی مدارس قم خبر داد.

تیم‌های برتر فوتسال مدارس قم مشخص شدند
مهدی رضایی نژاد امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: مسابقات مدارس فوتسال قهرمانی استان قم با شرکت تیم‌های مدارس مختلف در سالن سرپوشیده مجتمع دادگستری شهرک پردیسان قم برگزار شد و شنبه شب تیم‌های برتر خود را شناخت.
وی ادامه داد: رقابت‌های فوتسال قهرمانی مدارس استان قم در دو رده سنی برگزار شد و طی آن تیم‌های شرکت کننده در رده‌های سنی 12 سال و 14 سال با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه تیم‌های برتر شناسایی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم افزود: در این مسابقات و در پایان رقابت تیم‌های حاضر در رده سنی 12 سال، تیم فوتسال مدرسه هلال اسپرت قم بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده موفق به کسب رتبه نخست و مقام قهرمانی شد.
وی خاطرنشان کرد: بعد از تیم فوتسال هلال اسپرت قم که قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را جشن گرفت، تیم فوتسال مدرسه المپیاد قم در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه فوتسالیست‌های مدرسه میزان قم حائز رتبه و جایگاه سوم شدند.
رضایی‌نژاد در ادامه به جذابیت رقابت‌ها در مسابقات رده سنی زیر 14 سال فوتسال قهرمانی مدارس قم اشاره کرد و بیان داشت: شبیه به رقابت‌های رده سنی زیر 12 سال، فوتسالیست‌های تیم مدرسه هلال اسپرت قم به مقام قهرمانی دست یافتند.
وی یاد آور شد: قهرمانی تیم فوتسال مدرسه زیر 14 سال هلال اسپرت در حالی رقم خورد که بعد از این تیم فوتسالیست‌های تیم شهدای جنت قم در جایگاه دوم ایستاده و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه تیم مدرسه المپیاد قم در جایگاه سوم قرار گرفت.
مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم در ادامه با تقدیر و تمجید از مدیران و مربیان مدارس فوتسال قم، اظهار داشت: فوتسال از جمله رشته‌های ورزشی است که در قم استعدادهای بسیار خوبی دارد و رشته‌ای است که چهره‌های شاخصی را به ورزش قم در عرصه رقابت‌های کشوری و برون مرزی معرفی خواهد کرد و به همین خاطر از تلاش تمام مربیان پر تلاش در این رشته تقدیر می کنیم.
وی تصریح کرد: قطعا حاصل تلاش و دسترنج تمام مربیان پر تلاش مدارس و باشگاه‌های فوتسال قم، موجب خواهد شد تا در آینده ای نه چندان دور و دست یافتنی، قم بتواند در فوتسال کشور حرف اول را زده و توانمندی خود را بیش از پیش نمایان کند.
مسئول کمیته جوانان هیئت فوتبال استان قم خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات به تیم‌های هلال اسپرت، المپیاد و میزان در رده سنی 12 سال و تیم‌های هلال اسپرت، شهدای جنت و المپیاد در رده سنی 14 سال به عنوان تیم‌های برتر هدایایی تعلق گرفت.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول