اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان خبر داد

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در 10 مسجد منتخب زنجان

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم با محوریت طرح قرآنی 1447 و در 10 مسجد منتخب استان خبر داد.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در 10 مسجد منتخب زنجان

مرتضی مقدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: محافل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و با شرکت قاریان ممتاز کشوری در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه بهار قرآن در مسجد جامع زنجان و با همکاری هیئت امنای این مسجد برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طرح بزرگ قرآنی 1447 نیز در سطح 30 کانون منتخب استان زنجان اجرا می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه دوره آموزشی تفسیر کوتاه در سطح استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم نیز در سطح کانون‌های استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم شب‌های قدر در مساجدی که کانون فرهنگی و هنری دارند، برگزار می‌شود، اضافه کرد: شرکت فعال اعضای کانون‌های استان زنجان در مراسم روز قدس از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به شمار می‌‌رود.

مقدمی با بیان اینکه اجرای طرح سفره کریمانه و احسان افطاری در ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان زنجان از جمله‌ برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان محسوب می‌شود، یادآور شد: توزیع قرآن ویژه ماه مبارک رمضان به منظور استفاده در طرح تلاوت نور و مفاتیح‌الجنان در بین مساجد از دیگر اقدامات به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جلسات تفسیر قرآن در سطح مساجد بعد از نماز جماعت در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه سنگرهای آسمانی با محوریت برنامه‌های قرآنی و احکام و پاسخ به شبهات روز و سبک زندگی در ماه رمضان توسط کانون بعثت شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه طرح صحیح‎خوانی اذکار نماز در کانون شیخ اشراق برگزار می‌شود، اذعان داشت: برگزاری ختم قرآن کریم به صورت اینترنتی نیز در یکی از کانون‌ها از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/73006/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول