اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رضایی خبر داد:

برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری توسعه می‌یابد

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توسعه کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی این کانون خبر داد.

برنامه‌های فرهنگی کانون پرورش فکری توسعه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سومین دوره جشنواره کشوری باغ کودکی بعدازظهر امروز با معرفی برگزیدگان در استان البرز برگزار شد.

نخستین دوره این جشنواره در سال 90 و در رشته‌های فرهنگی و هنری مانند شعر، نقاشی و تصویرگری برگزار شد.

دومین دوره نیز در سال گذشته و در رشته‌های تصویرگری، عکاسی و نقاشی برگزار گردید و سومین دوره نیز به موضوعاتی چون داستان، شعر و پویانمایی اختصاص داشت.

بر اساس این گزارش، امروز و با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف‌، سومین دوره جشنواره کشوری باغ کودکی در استان البرز به کار خود پایان داد و نفرات اول و تا سوم هر بخش تقدیر شدند.

همچنین بر اساس اعلام نظر برگزارکنندگان جشنواره فوق که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است، سال آینده این جشنواره با موضوع طنز و آثار ادبی طنزپردازان برگزار خواهد شد.

*‌ باید به آموزش در دوران کودکی توجه ویژه داشته باشیم

در بخشی از این جشنواره سید صادق رضایی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی سخنانی اظهار داشت: دوران کودکی هر انسانی برای او خاطره‌‌انگیز است و بخش مهمی از آینده انسان‌ها با آموزش در دوران کودکی رقم می‌خورد.

وی تاکید کرد: در دوران کودکی انسان‌ها پاک و دارای ذاتی طاهر هستند و متاسفانه وقتی از دوران کودکی فاصله می‌گیریم،‌ از این طهارت روحی نیز دور می‌شویم.

مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه این کانون در تلاش است تا برنامه‌های فرهنگی خود را توسعه دهد، افزود: بنابراین باید به دوران کودکی توجه ویژه‌ای داشته باشیم و اگر می‌خواهیم انسان‌هایی با فرهنگ، مومن و تاثیرگذار تربیت کنیم، باید آموزش‌های ما از همان دوران کودکی آغاز شود.

رضایی تاکید کرد: ایجاد شرایط مناسب برای رشد و هدایت صحیح کودکان از اولویت‌های اصلی این کانون و یکی از مهمترین اهدافی که در برگزاری جشنواره کشوری باغ کودکی داریم، همین امر است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان و نهادهای مختلف به ویژه متولیان امور فرهنگی باید به مقوله آموزش در دوران کودکی توجه جدی داشته باشند، اظهار امیدواری کرد که با برگزاری جشنواره‌های فرهنگی مختلف مانند جشنواره کشوری باغ کودکی در این حوزه موثر بوده باشد.

رضایی در پایان گفت: در تلاش هستیم تا در دوره‌های بعدی این جشنواره از نظر کمی و کیفی توسعه یافته و موفقیت‌های بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/2302/ک30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول