اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل:

4 کانون موقت اوقات فراغت دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد

مدیر کمیته‌ امداد امام خمینی شهرستان اردبیل گفت: کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با ایجاد یک کانون دائم و چهار کانون موقت درصدد است تا اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت را به صورت بسیار مفید و مطلوب غنی‌سازی کند.

4 کانون موقت اوقات فراغت دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اردبیل، جلیل قدیمی با اشاره به اینکه برای غنی‌سازی بهتر اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت پوشش برنامه‌های متنوع و مطلوبی تدوین شده است، اظهار داشت: آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، کارگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، فنی و... از جمله برنامه‌هایی است که در طول فصل تابستان در این کانون‌ها برای دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

وی با اعلام اینکه در کنار کارگاه‌های آموزشی، مباحث فرهنگی و مذهبی نیز توسط اساتید حوزوی و دانشگاه برای دانش‌آموزان مطرح خواهد شد، تصریح کرد: پرداختن به مسائل دینی موجب می‌شود تا دانش‌آموزان آگاهی بهتر و بیشتر ‌از جنگ نرم دشمنان پیدا کنند و با آن مقابله کنند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با بیان اینکه شادابی و نشاط در روحیه فرزندان خانواده‌های تحت پوشش تاثیر بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: آنان با داشتن روحیه‌ای مملو از شادی، می‌توانند به پیشرفت چشمگیری در علم‌آموزی و رسیدن به مدارج عالی تحصیلی دست یابند.

انتهای پیام/62006/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول