اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران خبر داد

راه‌اندازی کانون زبان در 2 شهر مازندران

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران گفت: مراکز آموزشی کانون زبان ایران در شهرستان نوشهر و امیرکلای بابل راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کانون زبان در 2 شهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، قاسم عزیززاده‌گرجی گفت: با هدف گسترش فعالیت‌های آموزشی کانون زبان ایران و نیز اعلام نیاز علاقمندان به یادگیری زبان انگلیسی، این کانون اقدام به راه‌اندازی کانون زبان ایران در نوشهر و امیرکلا کرد.

وی اظهار داشت: کلاس‌های آموزشی زبان در این دو حوزه از ترم تابستان جاری با حضور علاقمندان آغاز شده و کانون زبان نیز در این دو شهر آمادگی ثبت‌نام و خدمات‌رسانی به علاقمندان زبان دوم را در سطوح استاندارد با کادر آموزشی مجرب داراست.

مدیرکل کانون پرورشی مازندران با اظهار اینکه این مراکز در دو بخش خواهران و برادران و دو گروه سنی نوجوان و بزرگسال به ارائه خدمات می‌پردازند، ابراز امیدواری کرد: علاقمندان و زبان‌آموزان بیشتری بتوانند از ظرفیت‌های کانون زبان در این شهرها استفاده کنند.

گرجی با اعلام اینکه فعالیت‌های آموزشی در کانون زبان ایران دارای استانداردهای آموزشی بالایی است، تأکید کرد: فعالیت‌های کانون زبان در مازندران با رشد و توسعه کمی و کیفی قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده که این نشان از علاقمندی و استقبال خانواده‌ها و زبان‌آموزان از یادگیری زبان دوم دارد و کانون پرورش فکری مازندران نیز در خصوص ارتقای این خدمات از همه ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول