اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسب حلول ماه مبارک رمضان

برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی اعلام شد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان خراسان شمالی برنامه‌های این دبیرخانه در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

برنامه‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان شمالی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، هاشم شیرازیان اظهار کرد: همه ساله در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی متنوعی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان برگزار می‌شود.

وی از اجرای طرح تلاوت نور در کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد خبر داد و تصریح کرد: این طرح همه ساله به مناسبت ماه مبارک رمضان، به صورت ویژه، هر روز یک جزء از قرآن کریم در کانون‌های مجری طرح تلاوت نور استان تلاوت می‌شود.

به گفته مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، ‌هنری مساجد استان خراسان شمالی، به منظور اجرای این طرح بیش از 400 جلد قرآن، مفاتیح‌الجنان و صحیفه سجادیه بین کانون‌های مساجد استان توزیع می‌شود.

وی افزود: این طرح با هدف آموزش روان‌‌خوانی و روخوانی، تسهیل در امر روخوانی و روان‌خوانی قرآن، تعمیم فرهنگ انس و تلاوت قرآن کریم و زمینه‌‌سازی ظهور و بروز مفاهیم والای قرآن در بین اهالی مسجد برگزار می‌شود.

شیرازیان برگزاری مراسم ادعیه خوانی و زیارت‌خوانی در کانون‌های مساجد و محفل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اجرای طرح تفسیر کوتاه با محوریت آموزش مفاهیم جزء 2 قرآن کریم در 20 کانون فرهنگی هنری مسجد و در قالب 600 کلاس آموزشی برگزار می‌شود.

وی اعزام 80 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد به نمایشگاه قرآن، برگزاری کلاس‌های محافل انس با قرآن و غبارروبی و عطر افشانی مساجد، برگزاری شب شعر رمضان، انتشار ویژه نامه ماه مبارک رمضان و مسابقات فرهنگی هنری متنوع را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در ماه پر برکت رمضان برشمرد.

انتهای پیام/63002/س/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول