اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان عنوان کرد

فعالیت یک‌هزار ‌مؤسسه قرآنی و‌ کانون مساجد در‌ کرمان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: بیش از 200 مؤسسه قرآنی و 800 کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان کرمان فعالیت دارند.

فعالیت یک‌هزار ‌مؤسسه قرآنی و‌ کانون مساجد در‌ کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ویژه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی دولت‌های نهم و دهم حرکت‌های بسیار خوبی در همه حوزه‌ها انجام داده‌، اما در زمان تصدی‌ سید محمد‌ حسینی‌ کارهای زیربنایی و اعتقادی چشمگیری در سطح کشور انجام شده است.

وی ابراز داشت: در این دوره همچنین شرایط حمایت از هنرمندان و ایجاد بسترهای حمایتی گسترش قابل ملاحظه‌ای یافت، علاوه بر اینکه این نگاه به استان‌ها نیز تسری پیدا کرد و به تناسب از طرح‌های حوزه‌های فرهنگی و هنری پشتیبانی مناسبی صورت گرفت.

سعیدی افزود: در حال حاضر در استان کرمان بیش از 200 مؤسسه قرآنی و 800 کانون فرهنگی و هنری مساجد داریم که این امر برای ما یک سند افتخار بوده و‌ اکثر این کانون‌ها و مؤسسات نیز در این دوره رقم خورده است.

وی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استان‌ها در کنار همه حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری‌ در حوزه‌های دینی نیز رویکرد مؤثر و پویایی داشته‌اند‌، همچنین تاکید بر این رویکردها موجب شده که نگاه جامعه هنری در مسیر ارزش‌ها قرار بگیرد و با توجه به نفس رویکرد نظام جمهوری اسلامی این رویکرد مستحکم‌تر و قوی‌تر نیز می‌شود.

‌‌رضا محمدی‌ نماینده ویژه معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار گفت: حدود سه سال قبل در معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصمیم بر این گرفته شد که نماینده‌ای از طرف این معاونت برای دیدار با هنرمندان پیشکسوت و شاخص استان‌ها به سراسر کشور سفر کند.

وی ابراز داشت:‌ کرمان پانزدهمین استانی است که بنده سفر کرده و از نزدیک با هنرمندان و اهالی هنر آن استان دیدار و گفت‌وگو می‌کنم.

محمدی افزود: در استان‌های دیگر این دیدارها به شکل خصوصی و با حضور در منزل هنرمندان انجام می‌‌شد، اما در استان کرمان به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان این دیدارها گروهی برگزار می‌شود و در ‌این دیدارها پیام وزیر ارشاد و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به هنرمندان ابلاغ می‌کنیم.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول